۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک

کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک،فروش کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک،کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری،خرید دستگاه کارتن سازی، خرید کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری، فروش چاپ زنجیریروتاری در گروه مقصدجو با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری

خریدوفروش کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری نو و کارکرده و راه اندازی دستگاه کارتن سازی : فروش فلکسو، فروش لب چسب کارتن، فروش چاپ زنجیری، فروش خط کش برش، فروش کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری و فروش دستگاه کارتن سازی اورهال شده .

ماشین سازی مقصدجو همراه با 20 سال سابقه تولید دستگاه کارتن سازی و  کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری با بالا ترین کیفیت ، همراه با 12 ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات ،فروش کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری.

کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک

کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک

 

چاپ لیتوگرافی دستگاه چاپ جعبه کارتن

علاوه بر توفلکسوگرافی، لیتوگرافی یک انتخاب رایج برای تولید کنندگان جعبه های راه راه است. مانند فلکسوگرافی، لیتوگرافی شامل حکاکی طرح بر روی صفحه با استفاده از لیزر و سپس چرخاندن جوهر بر روی سطح است. پس از خشک شدن جوهر، به یک پتوی لاستیکی که روی جعبه کارتن می‌پیچد، منتقل می‌شود. چاپ لیتو روشی با کیفیت برای نمایش محصول شما است و همچنین این فرآیند بادوام، ضد خش و ضد آب است.

لیتوگرافی مورد استفاده در دستگاه چاپ جعبه کارتن که مواد چاپی با کیفیت بالا را تولید می کند که برای مجلات و روزنامه ها ایده آل است. ویژگی‌های منحصر به فرد چاپ آن، آن را به انتخابی عالی برای چاپ مقادیر زیاد، مانند جعبه‌های کارتنی تبدیل می‌کند و در عین حال کیفیت تصویر را حفظ می‌کند. با این حال، این فرآیند نسبت به سایر روش‌های چاپ پرهزینه‌تر است و تنظیم آن به زمان بیشتری نیاز دارد. اغلب برای تولیدات در مقیاس بزرگ استفاده می شود که می تواند به زمان حساس باشد.

در مقایسه با چاپ افست، کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک می تواند تصاویری با کیفیت بالا، تمیز و با جزئیات تولید کند. با این حال، معایب آن عبارتند از فقدان جزئیات دقیق و سطح چاپی ضخیم تر. این عوامل می توانند بر قابلیت حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات شما تأثیر بگذارند. با این وجود، چاپ لیتو برای طرح‌های تخت و پیچیده، سفارش‌های با حجم بالا و طرح‌های شش رنگ ایده‌آل است.

دستگاه چاپ جعبه کارتن

دستگاه چاپ جعبه کارتن

چاپ دیجیتال دستگاه چاپ جعبه کارتن

چاپ دیجیتال نتایج با کیفیت خوبی را در جعبه های بسته بندی راه راه می دهد، زیرا نیازی به کشش یا محکم نگه داشتن مواد نیست. علاوه بر این، چاپ دیجیتال سازگارتر با محیط زیست است. در مقایسه با سایر فرآیندهای چاپ، کارتریج های جوهر مصرف شده کمتری ایجاد می کند و آلاینده های هوای کمتری تولید می کند. این امر چاپ دیجیتال را به دوستدار محیط زیست ترین گزینه برای چاپ جعبه تبدیل می کند. آنها همچنین انعطاف پذیرتر هستند، به این معنی که می توانند سفارشات با حجم بالا را پذیرا باشند. علاوه بر این، آنها می توانند از آثار هنری متغیر پشتیبانی کنند و به شما امکان می دهند کمپین های بازاریابی شخصی ایجاد کنید.

اگر به دنبال تولید تعداد زیادی جعبه هستید، کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک ممکن است راه حلی باشد. فرآیند دیجیتال چرخش سریع و هزینه ابزار صفر را ارائه می دهد. علاوه بر این، اکثر شرکت‌ها مقادیر کم سفارش را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، چاپ دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تر از چاپ لیتوگرافی است و کیفیت آن قابل مقایسه است.

کارتن سازی چاپ زنجیری روتاری دایکات چاک نیز مقرون به صرفه تر از چاپ افست سنتی است، زیرا این فرآیند به جای خرید قالب ها و صفحات برش، فقط به آپلود یک فایل چاپی نیاز دارد. چاپ دیجیتال همچنین می‌تواند متنوع‌تر باشد، زیرا می‌توانید از بین طیف وسیعی از گزینه‌های رنگی انتخاب کنید. اکثر چاپگرهای دیجیتال به شما امکان چاپ هر طرحی را می دهند. یکی دیگر از مزایای چاپ دیجیتال این است که نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن صفحات ندارید که می تواند هزینه های تولید را افزایش دهد.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید