۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

مشاوره کارتن سازی

مشاوره کارتن سازی

مشاوره کارتن سازی و بررسی سود و بازدهی شما از تولید انواع کارتن توسط بهترین مشاوران گروه مقصد جو برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش انواع دستگاه کارتن سازی با بهترین قیمت فروش و گارانتی و پشتیبانی در سراسر کشور.

مشاوره کارتن سازی و خرید دستگاه کارتن سازی نو و دست دوم با اپراتور نصب و راه اندازی سراسر کشور.

مشاوره کارتن سازی

مشاوره کارتن سازی

مراحل راه اندازی کارتن سازی

  1. الزامات قانونی

قبل از هر چیز باید شرایط قانونی این تجارت را بدانید. شما باید با کمک  یک شرکت راه اندازی کنید و نوع شرکت حقوقی واجد شرایط کسب و کار خواهد بود. شما می توانید هر نوع شرکتی را ثبت کنید (سهامی خاص، تضامنی، تضامنی با مسئولیت محدود، سهامی عام، سهامی خاص). اگر با یک کارخانه اتوماتیک می روید، باید گواهی آلودگی را از مرجع مربوطه دریافت کنید.

  1. روند بازار – 

تحلیل مناسبی از بازار خود انجام دهید. شما باید در مورد رقبای خود و گزارشات بازار بدانید. شرکت های زیادی وجود دارند که اخبار صنعت بسته بندی را ارائه می دهند. برای همین می توانید به انجمن های بسته بندی مختلف بروید. شما باید اطلاعات مناسبی در مورد بازار محلی خود و نوع جعبه ای که رقیب شما می سازد داشته باشید.

  1. محل کارخانه- 

این یکی از مهمترین مراحل برای فرآیند راه اندازی کارخانه است. شما باید یک محل کارخانه نزدیک به محل کارخانه مشتری هدف خود انتخاب کنید یا می توانید در منطقه صنعتی برنامه ریزی کنید. در مورد مکان کارخانه مورد نظر خود تحقیق مناسبی انجام دهید. شما باید در مورد اتصال به جاده و امکانات حمل و نقل موجود در این منطقه فکر کنید. اگر برق مناسب در دسترس نباشد، محل کارخانه شما باید منبع برق مناسبی داشته باشد، هزینه تولید می تواند افزایش یابد.

  1. شناسایی نیاز مشتری (نوع جعبه) –

صنایع مختلف از اندازه های مختلف جعبه استفاده می کنند. اندازه کوچک جعبه (کارتن های مونو)، اندازه استاندارد جعبه و اندازه بزرگ جعبه وجود دارد. شما باید در مورد اندازه جعبه مشتری مورد نظر خود بدانید. شما همچنین باید در مورد انواع جعبه ها اطلاعات داشته باشید. جعبه در 2،3،5،7 لایه موجود است. صنایع مختلف از انواع مختلف جعبه های موجدار استفاده می کنند. الزامات ماشین با تغییر لایه جعبه تغییر می کند.

  1. خروجی کارخانه

شما باید با توجه به نیاز مشتری و برنامه توسعه خود، تولید روزانه و ماهانه کارخانه خود را برنامه ریزی کنید. اگر با مهر و موم کوچک شروع می کنید، می توانید از 4 تن تا 5 تن در روز استفاده کنید یا اگر نیاز مشتری هدف شما بالا باشد، می توانید از 20 تا 50 تن در روز استفاده کنید. هزینه، نوع کارخانه و هزینه عملیات با توجه به خروجی تغییر می کند.

  1. نوع گیاه

ما یک کارخانه جعبه سازی نیمه اتوماتیک و یک کارخانه جعبه سازی تمام اتوماتیک داریم. اگر می خواهید با مقیاس کوچک شروع کنید، باید از کارخانه نیمه اتوماتیک استفاده کنید، خروجی کارخانه های نیمه اتوماتیک از 4 تا 5 تن در روز شروع می شود و حداقل سرمایه مورد نیاز برای ماشین آلات کارخانه نیمه اتوماتیک 2000000 INR است. /-. اگر می خواهید با تولید در مقیاس بزرگ شروع کنید، باید با شلوارهای تمام اتوماتیک بروید، حداقل سرمایه مورد نیاز برای ماشین آلات کارخانه اتوماتیک INR 25000000/- است و می تواند با توجه به سرعت شلوار و سطح اتوماسیون افزایش یابد.

  1. زمین مورد نیاز – 

برای شلوار نیمه اتوماتیک ، شما باید حداقل مساحت 5000 SQFT و برای کارخانه اتوماتیک حداقل 30000 سطح SQFT داشته باشید. نیاز مساحت در کارخانه اتوماتیک با توجه به طول کارخانه قابل تغییر است. اگر به دنبال خودکار هستید، از مشاور مناسب آن زمان متخصص صنایع استفاده کنید. برای رزرو مشاوره با ما می توانید با شماره 09124361128 تماس بگیرید.

  1. نیاز نیروی کار

در کارخانه نیمه اتوماتیک حداقل 12 تا 15 نیروی نیروی مورد نیاز برای بهره برداری لازم است. در کارخانه تمام اتوماتیک قدرت مردان به سرعت و سطح اتوماسیون کارخانه بستگی دارد.

  1. حمل و نقل

مکان کارخانه شما باید برای هزینه حمل و نقل بهینه شود. اگر کارخانه شما از محل کارخانه مشتری شما دور باشد، هزینه محصول می تواند افزایش یابد و رقبای شما می توانند از آن بهره ببرند. باید ارتباط جاده ای مناسب وجود داشته باشد.

هزینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی

هزینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی

مشاوره کارتن سازی و فروش دستگاه کارتن سازی نو و کارکرده .

مشاوره کارتن سازی

صفر تا صد کارتن سازی،شرایط راه‌اندازی کارخانه کارتن‌سازی،هزینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی،دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی،پیشرفته ترین دستگاه کارتن سازی و….مشاوران ما آماده هستند تا تمام سوالات شما را برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی جواب دهند.09124361128(مشاوره کارتن سازی)

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید