۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

مجموعه کامل کارتن سازی

مجموعه کامل کارتن سازی

مجموعه کامل کارتن سازی(مجموعه کامل یک خط تولید کارتن سازی وجعبه سازی،دستگاه خط کش برش کارتن،دستگاه چاپ زنجیری،دستگاه دایکات پینگ پنگی،دستگاه چاک زن کارتن،دستگاه لمینت دستی )

فروش مجموعه کامل کارتن سازی

مقصدجو تجهیزات کارتن سازی را برای طیف وسیعی از صنایع، از جمله داروسازی، مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، نوشیدنی، مراقبت های شخصی، لوازم آرایشی، خانگی و بازارهای صنعتی طراحی و تولید می کند. هر دستگاه کارتن سازی مقصدجو  فضای فشرده ای را برای صرفه جویی در فضا در تأسیسات شما فراهم می کند و در عین حال دارایی های بزرگی را که ما به آنها معروف هستیم ارائه می دهد – مانند طراحی بالکن باز، دوام ناهموار، تعویض سریع و تعمیر و نگهداری کم. این ماشین های انعطاف پذیر برای کاربردهای منحصر به فرد طراحی شده اند.

تجهیزات کارتن سازی از مقدجو شامل:

  • کارتن افقی P100
  • کارتن عمودی P120
  • کارتن ساز متناوب P150
  • کارتن بار بالا

در صورت هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین آلات کارتن سازی همه کاره، امروز با مقصدجو تماس بگیرید .

6 دستگاه کارتن سازی آماده داریم.

 

 

آماده تحویل مجموعه کارتن سازی

فروش مجموعه کامل کارتن سازی همراه با نصب و راه اندازی و آموزش رایگان  دستگاه های کارتن سازی نو و دست دوم که شامل 1 سال گارانتی و دارای خدمات پس از فروش می باشد  و تامین قطعات و تعمیرات دستگاه های کارتن سازی در گروه مقصد جو انجام میشود، ارائه مشاوره که مشتزیان گرامی برای خرید دستگاه کارتن سازی بتواند بهترین کارتن را تولید کنند در بازار که امروزه تولیدکنندگان درحال رقابت می باشند و هر شرکتی قادر باشد بهترین کیفیت  در تولید را داشته باشد پیروز این میدان میشود.

کیفیت در تولید با چندین نکات مهم ایجاد میشود  و مراقبت از  آن مهمتر بوده ،برای مثال دستگاه سالم که برای تولید کارتن خریداری کردیدگروه مقصد جو جهت راه اندازی مجموعه کارتن سازی و آموزش کارتن سازی صفر تا صد در کنار شماست .

 

دستگاه های کارتن سازی

طبق مقالات قبلی برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی به دستگاههای زیر  نیاز است که در این قسمت بطور مختصر این دستگاه ها را نام میبریم. به نکته توجه کنید  که گروه مقصدجو در زمینه فروش دستگاه های کارتن سازی فعالیت داشته و با ارایه این اطلاعات برای بالا بردن آگاهی و شناخت بیشتر خریداران با صنعت چاپ و بسته بندی و به طور کلی با راه  اندازی کارتن سازی می باشد. و اما مهمترین و اصلی ترین دستگاه های خط تولید کارتن :

  • خرید دستگاه ورق سازی
  • خرید دستگاه چاپ فلکسو تک رنگ تا ۴ رنگ
  • خرید دستگاه دایکات
  • خرید دستگاه چاک دستی
  • خرید دستگاه لب چسب
  • خرید دستگاه لمینت دستی و لمینت اتومات
  • خرید دستگاه تسمه کش
  • خرید دستگاه منگنه
  • خرید دستگاه چاپ نیمه اتومات یا تمام اتومات
  • خرید دستگاه خط کش برش

خرید مجموعه کامل کارتن سازی تهران

فروش مجموعه کامل کارتن سازی تهران اعم از چاپ تک رنگ کارتن، برش کارتن ،دایکات ریلی، چاک زن کارتن و .. اقلام مورد نیاز کارتن سازی رآماده تحویل سریع به فروش می رسانیم.
ازائه مشاوره برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی با سرمایه کم
تعمیرات تخصصی دستگاه های کارتن سازی با کمترین هزینه
مهندس مقصدجو
09124361128

مجموعه کامل کارتن سازی

فروش مجموعه کامل کارتن سازی

 

مجموعه تولید کارتن آماده
فروش مجموعه کامل کارتن سازی
فروش مجموعه کامل کارتن سازی تهران
خرید مجموعه کامل کارتن سازی تهران
خرید مجموعه کامل کارتن سازی
آماده تحویل مجموعه کارتن سازی

 

خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی  به قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گروه مقصدجو ، فروش دستگاه لبچسب در سراسر کشور ،  دستگاه کارتن سازی دسته دوم  و صفر ، فروش ماشین آلات کارتن سازی لبچسب برای کارتن لمینت و ۳ لایه و ۵ لایه با بهترین کیفت و قیمت  توسط شرکت مقصد جو .

کلیه دستگاه های لبچسب کارتن سازی دسته دوم  را با قیمت مناسب خریداریم. فروش مجموعه کامل کارتن سازی در شرکت مقصد جو .

خرید دستگاه دایکات پینگ پنگی دسته دوم ، فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی از پهنا ۱۲۰ تا ۲۴۰ کارکرده و صفر

برای خرید مجموعه کامل کارتن سازی کافیست که با کارشناس فروش ما تماس بگیرید در هر کجایی از ایران باشید برایتان ارسال میشود همراه با مشاوره و نصب

خرید مجموعه کامل کارتن سازی

خرید مجموعه کامل کارتن سازی در تهران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید