۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز،خرید دستگاه کارتن سازی شامل: فروش دستگاه فلکسو 2رنگ ،فروش دستگاه فلکسو دورنگ با چاک  ،فروش دستگاه کارتن سازی لبچسب دهانه ۲/۴۰ ، فروش لبچسب دهانه ۲/۱۰ ،فروشدستگاه کارتن سازی دایکات پینگ پنگی دهانه ۲ متر در مقصدجو با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور انجام میشود.

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز

لیست قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز

خرید دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی ۴ رنگ،دارای عرض ۱۶۰ و طول ۲۴۰ در تهران برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دستگاه کارتن سازی مقصد جو با 30 سال سابقه ساخت دستگاه کارتن سازی بدون واسطه از خود سازنده خرید کنید همراه با گارانتی و قیمت کارخانه .خرید دستگاه کارتن سازی به صورت نقد و اقساط  می باشد.

فروش قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز به صورت تکی و یا 6 دستگاه کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن انجام میشود. قیمت  دستگاه کارتن سازی چاپ زنجیری ،فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی سایز ٨٠ کیفیت دایکات به شرط برش مقوا کارتن ، خرید دستگاه برش ،فروش لمینت ایرانی چینی روتاری ، دستگاه کارتن سازی مقصد جو  دارای خدمات پس از فروش میباشد .

 قیمت خرید دستگاه کارتن سازی

 قیمت خرید دستگاه کارتن سازی 

قیمت خرید دستگاه کارتن سازی

کارتن پرمصرف ترین ماده بسته بندی قابل بازیافت سازگار با محیط زیست در جهان کنونی است. کارتن ها  از کاغذ کرافت و نشاسته قابل بازیافت ساخته شده است از مزایای شکل دهی آسان، مقاومت در برابر ضربه خوب، مقاومت فشاری بالا، وزن سبک و هزینه کم برخوردار است. به طور گسترده در ملزومات روزانه، میوه ها و سبزیجات، آب نبات و تنقلات، قطعات مکانیکی و سایر بسته بندی ها و از طریق فناوری ضد آب برای دستیابی به بسته بندی محصولات با رطوبت بالا مانند غذاهای دریایی استفاده می شود.

این شرکت به عنوان اولین شرکت حرفه ای که در زمینه ساخت ماشین آلات کارتن سازی و جعبه سازی در ایران فعالیت می کند، چشم انداز ما ایجاد راه حل های سفارشی برای مشتریان در سراسر ایران با تلاش مستمر تیم ما و دستیابی به توسعه پایدار شرکت قرن می باشد.

قیمت دستگاه کارتن سازی
قیمت دستگاه دایکات کارتن
قیمت دستگاه فلکسو
قیمت دستگاه برش کارتن

ساخت ماشین آلات کارتن سازی

ما می‌توانیم راه‌حل‌های جامع برنامه‌ریزی و طراحی کارخانه کارتن سازی، تولید تجهیزات کارتن سازی، نصب و رفع اشکال دستگاه کارتن سازی، و همچنین آموزش پرسنل فنی را بدون توجه به طراحی پروژه کلید در دست جدید یا راه‌حل‌های ارتقای کارخانه قدیمی ارائه دهیم . ما می توانیم از طریق فناوری حرفه ای خود به توسعه طولانی مدت و پایدار مشتری دست یابیم! به منظور ارائه راه حل و نقل قول تجهیزات دقیق تر، لطفاً نیازهای خاص خود را در مورد تجهیزات یا نیازهای سرمایه گذاری برای ما ارسال کنید، ما راه حل طراحی صنعتی راه راه کامل را برای شما و کلیه مشاوره های تکنیکی عمیق ارائه می دهیم.

هر کارتن سفارشی بهترین محافظت از محصول، تولید آسان و سریع.

دستگاه کارتن سازی راه حل های بسته بندی سازگار با منابع را برای آینده صنعت فرآوری چوب تولید می کند.  دستگاه کارتن سازی ساخته شده کاملاً خودکار و به موقع تولید می کند. در یک فرآیند پویا، از مواد اولیه به طور مسئولانه استفاده می شود و در نتیجه در بسته بندی و پر کردن مواد در مقادیر قابل توجهی صرفه جویی می شود.

با  داشتن  انواع مدل‌های دستگاه‌های کارتن سازی میتوانیم نیاز تمام مشتریان را رفع کنیم ، ما راه‌حل مناسبی برای هر مشتری داریم – از مدل‌های سطح اولیه گرفته تا ماشین‌های با کارایی بالا، از استفاده استاندارد تا برش بسته‌بندی پیچیده.

با دستگاه کارتن سازی، دقیقا بسته بندی مورد نیاز خود را تولید کنید – به شکل بهینه، با ضریب استفاده از حجم بالا و کمترین هزینه واحد ممکن.

قیمت دستگاه کارتن سازی در تبریز بسیار ارزان می باشد جهت اطلاعات درباره قیمت با ما تماس بگیرید.

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید