۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی،فروش ماشین الات کارتن سازی، خرید چاپ کارتن فلکسو، فروش دایکات روتاری در گروه مقصدجو با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

استعلام قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

خریدوفروش دستگاه کارتن سازی نو و کارکرده و راه اندازی ماشین آلات کارتن سازی : دستگاه فلکسو، دستگاه لب چسب کارتن، دستگاه چاپ زنجیری، دستگاه خط کش برش،انواع لمینت، دستگاه چاک، دستگاه دایکات فکی،روتاری وپینگ پنگی و…در مقصد جو نو و کارکرده با قیمت مناسب.

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی و فروش دستگاه کارتن سازی اورهال شده  برش دایکات لمینت تسمه کش منگنه موجود می‌باشد.

صنایع ماشین سازی مقصدجو همراه با 20 سال سابقه تولید دستگاه کارتن سازی با بالا ترین کیفیت ، همراه با 12 ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات . همراه با مناسب ترین قیمت 10 درصد زیره قیمت بازار فروش به صورت نقد و با چک .(قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی)

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

دستگاه فلکسو کارتن سازی اورهال شده

این شرکت دارای طراحی مستقل تحقیق و توسعه، تولید و پردازش، بازرسی کیفیت تدارکات، حمل و نقل انبار، کنترل الکترونیکی مونتاژ، تحقیق و توسعه بازار، تست پیش فروش، بازاریابی، نصب و راه اندازی مونتاژ، ردیابی پس از فروش و سایر بخش ها می باشد. این شرکت سیستم مدیریت تولید 6S را اتخاذ می کند، تضمین می کند که 100٪ تولید محصول را کنترل می کند و کیفیت محصول را تضمین می کند.

مزایای دستگاه چاپ فلکسو:

  1. سیستم کنترل CNC (کنترل هوشمند)
    2. حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی، استفاده از جوهر قابل شستشو.
    3. ارضای نیازهای چاپ نفیس در هر دو طرف، همچنین قادر به برش در همان زمان.
    این کت و شلوار مخصوصاً برای محصولاتی است که الزامات شخصی یا ضد جعلی دارند.
    4. دستگاه چاپ هر دو طرف، چاپ داخل و خارج، مانند جعبه کفش آدیداس، نایک

با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها، چاپ با کیفیت بالا را ارائه می دهد.
 موقعیت مرکزی درام به شما امکان می دهد هنگام چاپ روی مواد رول انعطاف پذیر با ضخامت 12 تا 130 میکرون به طرح های با کیفیت بالا دست یابید.
 8 بخش رنگارنگ به طور قابل توجهی دامنه استفاده از پالت رنگ را گسترش می دهد.
 کیفیت چاپ قابل مقایسه با کیفیت روتوگراور است که با بازخورد مثبت مشتریانی که از چاپ عمیق تغییر جهت داده اند، تایید می شود.
 عرض مواد چاپ شده تا 1300 میلی متر است که امکان چاپ چندین طرح را به طور همزمان فراهم می کند و به طور قابل توجهی هزینه محصول نهایی را کاهش می دهد.
سرعت چاپ بالا، اجرای سریع سفارشات، از جمله تیرهای کوچک (از 500 کیلوگرم) را تضمین می کند.
استفاده از دو دستگاه چاپ، تحرک و پایداری زمان بندی سفارشات است.

خرید دستگاه فلکسو کارتن سازی

مقصد جو به عنوان متخصص و پیشرو در صنعت ماشین آلات کارتن سازی و بسته بندی همواره مفتخر است که انواع دستگاه های کارتن سازی را برای مشتریان عرضه می کند. ما قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه کارتن سازی، چسب داخلی پوشه، دستگاه چاپ و دستگاه ساخت جعبه ها را ارائه می دهیم.

ماشین‌های کارتن‌سازی مقصد جو، ماشین‌های ساخت جعبه‌ها چاپگر فلکسو و سایر ماشین‌های شرکت ما وجه اشتراکی دارند که طراحی انسانی، کیفیت عالی، هزینه رقابتی و طول عمر طولانی است. ما اطمینان حاصل می کنیم که مواد ساخت محصولات حاوی مواد مضر نیستند، بنابراین همه محصولات سازگار با محیط زیست هستند و به مردم آسیب نمی رسانند. برای ماشین‌های ساخت جعبه‌ها با سرعت بالا، ما از چرخ دنده‌های تایوانی استفاده می‌کنیم تا از دقت و عمر طولانی‌مدت دستگاه مطمئن شویم. با استفاده از فناوری پیشرفته، طراحی خودکار دستگاه کارتن سازی دارای عملکرد تشخیص از راه دور است که تضمین می کند که ما می توانیم به مشتریان خود در حل انواع سؤالات کمک کنیم. با طراحی انسانی با تغییر سریع غلتک همچنین می تواند به مشتریان خود در صرفه جویی در زمان، کار و هزینه کمک کند.

خرید دستگاه فلکسو کارتن سازی

خرید دستگاه فلکسو کارتن سازی

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید