۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

خرید خط کامل دستگاه های کارتن سازی در گروه مقصدجو با بهترین قیمت بازار و گارانتی و پشتیبانی ارسال به سراسر کشور دارای مشاوره جهت راه اندازی خط تولید کارتن سازی برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی دارای انواع متفاوتی است، اولین نوع آن برای برش کارتن استفاده می شود که به آن دستگاه خط کش برش گفته می شود، یک نوع نیز هستی دارد که کار چاپ را سپریدن می دهد و به آن دستگاه چاپ زنجیری می گویند،  البته چاپ زن های دستی نیز یک نوع دیگر از دستگاه کارتن سازی است، برای بسته بندی نیز از دستگاه تسمه کش استفاده می شود و البته این شغل نیز به شکل دستی هم سپریدن می گیرد ولی موعد بسیاری زیادی را برای بسته بندی کاربرد می شود.

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

دستگاه فرآوری کارتن باید دارای چه خاصیت باشد:

مهم ترین خاصیت این دستگاه ها این است که بدانید چه تعدادی کارتن برای سفارش هستی دارد، تیراژ کارتن پرتو می دهد شما دقیقا از چه گونه دستگاه هایی کاربرد کنید.

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

عملکرد و کارایی دستگاه کارتن سازی

دستگاه اتوماتیک کارتن سازی چگونه کار می کند؟به انگیزه اینکه کارتن به شکل معمول در صنعت مصارف زیادی دارد بعد باید از ورقه هایی برای تولید بهره‌گیری کرد که مناسب هستند، یعنی در مساوی نم مقاوم بوده و یا ورقه های آن به سرعت از هم متمایز نشوند، در ارتباط با دستگاه کارتن سازی می تاب گفت تنها یک بار ورقه کارتن سازی از این دستگاه عبور می کند مگر اینکه بخواهید کارتن را به شکل دو رنگ تولید کنید، یعنی آغاز رنگ کارتن را به شکل تک زده و بعد آن را به خلنگ تبدیل می کنیم،در مرحله بعدی برای رنگ دوم باید انبار- انباشتگاه اب و هم چنین سیلندر دستگاه را کاملا تمیز کنیم و بر روی دکمه تنظیم دوباره زده الی بتوانیم به رنگ دوم برسیم. البته برای این کار می نا از گونه دستی کاربرد کرد ولی اگر سفارشات زیاد بسیار بودند، به طور مثال 80 تا 100 برگه، از دستگاه فلکسو می نا برای چاپ کارتن بهره‌گیری کرد و می طاقت از دستگاه فلکسو دو رنگ کاربرد کرد که شغل را نیز راحت تر خواهد کرد. البته برای برخی چاپ ها نیز از چاپ زنجیری نیز کاربرد می شود. پس در کل برای ساخت کارتن از این چهار دستگاه کارتن بهره‌گیری می شود که به راحتی می توانند ورقه های زیادی را تولید کنند.

انواع ماشین آلات کارتن سازی

در سطح کشور هستند کسانی که با زدن یک سوله بسیار بزرگ جهت انبار نمودن انواع ماشین آلات کارتن سازی اقدام می کنند و این دستگاه ها را جهت به دست اوردن فایده در ان جا جمع می کنند و هیچ گونه دانش و دانش نیز در مورد این دستگاه ها از خویش ندارند. از این مطالب که بگذریم می رسیم به دستگاه فرآوری کارتن در سطح کشور. این دستگاه ها در سطح بازار در دو نوع برای خرید علاقمندان در بازار وجود دارند. احد دستگاه فرآوری کارتن نو و مترقی بدون و کار کرد و دیگری دستگاه کارتن سازی دست دوم. با پروا به مطالبی که در مورد دستگاه کارتن سازی در سایت ها هستی دارد نشان دهنده این موضوع است که قطعات و تجهیزات دستگاه  در سطح بازار گران می باشد و این عامل باعث می شود که به صورت طبیعی بها دستگاه کارتن سازی نیز در بازار افزایش پیدا کند. علاقمندان بهتر است که همش دستگاه های مدل جدید را از مراکز فروش خریداری کند چرا که این نمایندگی ها محصولات خود را با گارانتی چند ساله و خدمات بعد از فروش به خریداران عرضه می دهند این مراکز تا یک سال جایگزینی دستگاه ها را نیز به عهده می گیرند. و یکتا دیگر  از مزایای این نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی نصب و راه اندازی این دستگاه ها در کمپانی مقصد جو بوده است که همگی راهنمایی های لازم را در این باره به خریداران عرضه می دارند. دستگاه چاپ کارتن با کیفیت برای اولین بار در دانشمند در کشور چین ساخته شده و سپس وارد کشور شده است.

این گونه دستگاه ها با پروا به بازار روز قیمت انها تعیین می شود، معمولا هر واحدی که به تولید کارتن و انواع دستگاه می پردازد به تعقیب فایده اغلب است بعد قطعا فرآوری کننده این دستگاه ها نیز با فروش دستگاه خویش به پیگیری سود اغلب است، قیمت ها در این نوع دستگاه ها به شکل ریزبین مشخص نیست و وابستگی دارد چه نوع دستگاهی خریداری شود و بها ها معمولا با توجه به نرخ روز تعیین می شود.

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

قیمت دستگاه کارتن سازی

قیمت انواع ماشین آلات کارتن سازی در سطح بازار وابستگی به شرکت تولید کننده آن دستگاه می باشد که هر برندی قیمت خاص خود را در بازار دارا می باشد. البته قیمت دستگاه کارتن سازی پیوستگی به مواد اولیه به شغل رفته و میزان عمل کرد های این دستگاه دارد که می تواند بر روی دستگاه کاغذ سازی نصب گردد. هر چه قدر میزان تاثیر و کارکرد یک دستگاه باتر رود میزان خرج خرید آن نیز افزایش خواهد نمایش داد که این مورد در فهرست بها دستگاه ها نیز صادق می باشد. با این حال در سطح کشور که با افزایش کمپانی های فرآوری کننده کارتن و کاغذ روبه رو هستیم که دلیل این افزایش بها نیز افزایش کیفیت در بسته بندی محصول بوده است. با توجه به این مطالبی که گفته شد به این نتیجه می رسیم که فروش دستگاه کارتن سازی به ساختار آن نیز وابستگی دارد همان طور که دستگاه خط کش برش کارتن از جمله دستگاه های مهمی در بازار بوده سیلندر های این دستگاه بیشترین کارایی را در بها این دستگاه به خود برگزیدن دیتا اند. اما در کل، هر دستگاهی قیمت خاص خود را در سطح بازار دارا می باشد و هر چه قدر همان طور که گفتیم روی دستگاه بیشتر هزینه گردد قیمت دستگاه نیز بالا خواهد رفت، کل قطعات به شغل رفته بر روی دستگاه کارتن سازی در کیفیت کارتن فرآوری شده موثر می باشد.

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

قبل از راه اندازی خط تولید کارتن سازی بهتر است با فرایند فرآوری کارتن در این صنعت آشنا شویم در این صنعت،  ورق کارتن که در خط فرآوری کارتن سازی مورد استفاده پیمان می گیرد از رول کاغذ فرآوری می گردد و با توجه به نیازی که در بازار هستی دارد این ورق کارتن به شکل و قالب های مختلفی بسته بندی می گردد. ورق کارتن پایه سلولزی دارد و در بسته بندی صنایع مختلف حرف نخست را می زند و معمولا از 3 تا 5 لایه تشکیل شده است. پیوستگی به نوع دستگاه در صنعت کارتن سازی و خط فرآوری کارتن سازی کارتن ها به دو شکل هستی دارند. کارتن عادی که ضخامت اغلب از 2 میلیمتر دارند و با دستگاه تبدیل برش و چاک در آنها برپایی می شود و برای بسته بندی باره کاربرد پیمان می گیرد  نوع دیگری از کارتن که در خط تولید کارتن سازی تولید می گردد کارتن مدل دار است که بوسیله قالب های تیغ دار  تولید می‌شود. کارتن های مدل دار  در بسیاری از صنایع برای بسته بندی مورد کاربرد پیمان می‌گیرد. مثلا کارتن های میوه که سوراخ دار است  کارتن تلسکوپی و کارتن های تقسیم دار نمونه ای از کارتن های مدل دار که در خط تولید کارتن سازی با دستگاه گزیده تر این کارتن ها فرآوری می گردند.

فروش ویژه دستگاه کارتن سازی

  •  فروش ویژه دستگاه کارتن سازی
  • کارایی دستگاه کارتن سازی
  •  دستگاه اتوماتیک کارتن سازی
  •  دستگاه فلکسو دو رنگ
  •  قیمت انواع ماشین آلات کارتن سازی

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید