۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

 

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی  مشاوره راه اندازی خط تولید کارتن سازی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

از تولیدات کمپانی مقصدجو دستگاه کارتن سازی و شرکت ما پخش کننده دستگاه کارتن سازی در ایران است ، که کمپانی مقصدجو در گویه خرید و فروش و تولیددستگاه کارتن سازی در همه شهرستان ها و مناطق  یک مرجع تبدیل شده است.

شایان بیان است که ماشین آلات کارتن سازی پس از تولید و فروش دارای گارانتی یک ساله و خدمات بعد از فروش می باشد.

همچنین اگر کارگاه کارتن سازی تاسیس نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت مجانی خواهند داد ، بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

به دلیل نوسان زیاد  قیمت در بازار های داخلی و نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت و لیست بها ماشین آلات کارتن سازی امتناع شده است.

به قصد خرید ماشین آلات کارتن سازی ( تولیدکننده دستگاه کارتن سازی – فروش لبچسب کارتن عیوضخانی )  و مشاوره مجانی  با شماره کارشناس ما در ارتباط باشید.

شرکت مقصد جو از شرکت های مرجع و اصلی در مقوله تولید و فروش دستگاه کارتن سازی فروشی در همه شهرستان ها  و حتی کشور های همسایه می باشد. بهترین دستگاه کارتن سازی را از کمپانی مقصدجو خرید نماید.

در شرکت مقصدجو  انواع دستگاه کارتن سازی  به فروش می رسد بهترین دستگاه کارتن سازی تهران با بها مناسب و خدمات بعد از فروش و گارانتی یک ساله را از شرکت مقصد جو بخواهید.

به هدف خرید و استعلام قیمت و فهرست بها دستگاه کارتن سازی با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

 

مدیر فروش دستگاه کارتن سازی :    09124361128

فروش دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی در تهران

فروش دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی در تهران  زیاد گسترده می باشد و پس از تماس و استعلام بها و ارسال پیش فاکتور برای شما می توانید به راحتی از شرکت مقصدجو در تهران هم خرید کنید و از خرید خویش نهایت کیفیت و آسودگی و خوشنودی را به دست اورید.

فروش دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی در همه ی شهر های ایران انجام می شود ، فعال‌سازی خط فرآوری کارگاه کارتن سازی در شهرستان های ایران را به ما بسپارید.

تولید کننده دستگاه کارتن سازی در تهران

 

بهترین تولیدکننده دستگاه کارتن سازی در تهران و در کل ی شهرستان های سایر شرکت مقصد جو  است که با خرید از فرآوری های ما می توانید کیفیت را تجربه نماید.

واردات و فروش نوع های خط ساخت‌و‌ساز و تولید دستگاه کارتن سازی کرافت و لاینر و ایرانی در سایزهای متفاوت کارکرده و صفر میباشدکه قادربه ساخت 50  برگه در روز است.

خط ساخت و ساز ورقه پهنا 2متر و 160 و 110 قیمت خوب مو جود است.(هم دستگاه صفر و هم دستگاه کارکرده موجود می باشد)

فروشنده دستگاه های خط ایجاد کارتون پیتزا و اشکال گوناگون باکس کفش و کارتن  رطب و جعبه خیار و کدو و میوه فروش دستگاه کارتن سازی  مرکبات موجود می باشد .

فروشنده دستگاه های کارتن سازی :

دستگاه لبچسب عیوض خانی و تسمه کش و دستگاه خط کش برش گودرزی موجود  است. (یز و سالم  با قیمت ارزان)

فروش دستگاه خط تولید دستگاه کارتن سازی فروش دستگاه چاپ فلکسو4رنگ با دستگاه لبچسب سرهم  مجموع اتوماتیک ایجاد ماشین سازی فروش دستگاه برش باقری و تسمه کش اتومات فروش دستگاه دایکات پینگ پنگ .

 

فروشنده و فرآوری کننده خطوط بدون نقص دستگاه های کارتن و جعبه سازی فروش دستگاه چاپ فلکسو 3رنگ احمدی جاسازی و تنظیم برقی فروش و فرآوری کننده  دستگاه لبچسب خویش شغل دهانه 240 و260 عیوض خانی فروش دستگاه خط کش برش احمدی با تسمه کش تایوان در درحال آماده فعالیت و فروش  دستگاه چاپ فلکسو 2رنگ ایجاد ماشین سازی احمدی و فروش لب چسب همه خودکار دهانه 240 تولید ماشین سازی.

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش خط بی نقص دستگاه ساخت و ساز کارتن و جعبه سازی: فروش دستگاه چاپ فلکسو 4رنگ احمدی سبک 90 فروش دستگاه لبچسب امروزه ماشین فروش دستگاه دایکات روتاری سان فیدر میکسر مجموع خود شغل کارتن سازی ماشین فروش دستگاه خط کش برش ساخت‌و‌ساز ماشین سازی کارتن سازی ماشین قیمت خوب..

 

ایجاد و فروش دستگاه خط کش برش کارتن

ایجاد و فروش دستگاه خط کش برش کارتن سازی با شایسته ترین کیفیت و 1سال ضمانت و سرویس ها بعداز فروش(10 سال سرویس ها)….. که‌این دستگاه خط کش برش دارنده : میز و شاسی زیاد وزین و بدنه 4 سانتی و7عدد تیغ و 12 شماره خط دوبل که بسیار پاک کارتن سازی  را برش و خط می‌زند ک گویی با دستگاه برش دیسگی چینی برش خورده میباشد.

سیلندرها سنگ محور خورده و کروم طاقت فرسا می باشد.با تهیه سریع و راحت.  جهت فعال سازی خط ساخت‌و‌ساز ماشین آلات کارتن سازی برای سوله و کارگاه های پهناور و کوچک کارتن سازی وجعبه به کارگیری میگردد.

ساخت‌و‌ساز دستگاه لب چسب مجموع اتومات ک دارنده 6 الکتروموتور 3 فاز است.

 

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

سیستم تخلیه ب شکل پنوماتیک(جک بادی)می باشد. ریل ها ب شکل برقی و با موتور جدا از هم ب شکل اتوماتیک تهیه و تنظیم می گردد.

استفاده کننده دارنده 2 غلطک و امکان چسباندن اشکال کارتن های لمینتی. گلاسه ، چاپی 3 لا و 5 لا و 7 لا .

اشکال کارتن و برنامه کودک و باکس های پایان قفلی در سایز و اندازه های متفاوت و سرعت و کیفیت دستگاه نیز با دستگاههای چینی رقابت میکند .

چرا ک این دستگاه لب چسب کارتن و باکس در ساعت تعداد ۸ هزار صفحه کارتن را چسب زده و الی میکند و با شمارش ظریف و کامل بسته بندی میکند.

دستگاه لب چسب که  راجع‌به آن سخن کردیم در سایز های گوناگون به پیشنهاد مشتری ساخته میگردد مورد نیاز میباشد بدانید :

دهانه دستگاه در صورتی‌که 225 سانتی متر باشد کارگیر اثر گذار آن 205 سانت خواهد بود.

دهانه دستگاه درصورتی که 240 سانتی متر باشد کارگیر موءثر آن 220 سانت خواهد بود.

دهانه دستگاه در حالتی‌که 260 سانتی متر باشد کارگیر موءثر آن240 سانت خواهد بود.

 

ماشین آلات کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه خط ساخت و ساز کارتن سازی : فروش دستگاه چاپ کارتن ، فروش دستگاه برش کارتون سازی ، فروش دستگاه دایکات برنامه کارتن سازی و فروش دستگاه چاک زن جعبا سازی و فروش تسمه کش و فروش لمینت دستی.

تمامی دستگاههای کارتن سازی را خریداری مینمائیم ولی با بها عالی و  مناسب و فراتر از رقبا… برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر و و اسعلام بها با شغل شناس فروش ما در ارتباط باشید.

برای اخذ بها ماشین آلات کارتن سازی فروشی ، دستگاه چاپ  و قیمت دستگاه خط کش برش و قیمت دستگاه لبچسب و مجموع دستگاه های کارتن سازی لطفا تماس حاصل نمایید..

 

مدیر فروش دستگاه کارتن سازی :    09124361128

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

فروش لبچسب کارتن عیوضخانی

  •  فروش لبچسب کارتن عیوضخانی
  •  ماشین آلات کارتن سازی فروشی
  •  قیمت دستگاه خط کش برش
  •  مجموع دستگاه های کارتن سازی
  •  فروش دستگاه خط ساخت و ساز کارتن سازی
  •  تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید