۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

طراحی دستگاه کارتن سازی

طراحی دستگاه کارتن سازی

طراحی دستگاه کارتن سازی،دستگاه کارتن سازی که گاهی اوقات به اختصار کارتنیر نامیده می شود، نوعی دستگاه بسته بندی است. تنها هدف آن تشکیل کارتن است. آیا تا به حال کارتن شیر دیده اید؟ اگر به کارتن شیر متوسط ​​در خواربار فروشی نگاه کنید، احتمالاً یک دستگاه کارتن سازی آن را ساخته است. یک دستگاه کارتن سازی کارتن هایی را تشکیل می دهد که صاف می ایستند، بسته می شوند، تا می شوند، درزهای جانبی بسته می شوند و سپس در نهایت مهر و موم می شوند.

طراحی دستگاه کارتن سازی

طراحی دستگاه کارتن سازی

این روزها، یافتن یک مرکز بسته بندی بدون دستگاه کارتن سازی انعطاف پذیر بسیار نادر است.

از غذا و نوشیدنی گرفته تا داروها و مکمل های غذایی گرفته تا محصولات سخت افزاری و غیر غذایی، ماشین های بسته بندی انعطاف پذیر تقاضای بالایی دارند. چرا؟ زیرا این ماشین‌ها در مورد سرعت و توان عملیاتی، دقت، کاهش ضایعات، پایداری و صرفه‌جویی در هزینه‌های نیروی کار تاثیر جدی دارند.

چه در اتوماسیون بسته بندی تازه کار باشید یا یک دست قدیمی، به احتمال زیاد چند سوال در مورد اینکه چگونه طراحی دستگاه کارتن سازی خودکار را انجام می دهند، کارشناسان ما اینجا هستند تا برخی از سوالات شما را پاسخ دهند.

 خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی نیازی به استرس ندارد. راهنمای رایگان ما  برای ماشین‌های کارتن سازی را مطالعه کنید تا حتی بیشتر در مورد جزئیات این نوع تجهیزات بدانید.

 

آیا طراحی دستگاه کارتن سازی برای کسب و کار شما مناسب است؟

 

وقتی نوبت به تعیین اینکه آیا تجهیزات دستگاه کارتن سازی خودکار برای تجارت شما مناسب است یا خیر، پاسخ ها همیشه سیاه و سفید نیستند.

تجهیزات دستگاه کارتن سازی

تجهیزات دستگاه کارتن سازی

اما به طور کلی، چند فاکتور استاندارد وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. پاسخ به 5 سوال زیر می تواند در تصمیم گیری شما کمک کند.

 

  1. نوع بسته شما چیست؟

اتوماسیون برای محصولات و فرآیندهای استاندارد شده بهترین عملکرد را دارد . اگر نوع بسته شما نامنظم، سفارشی، عظیم یا غیرقابل پیش بینی است، خودکار کردن فرآیند بسته بندی می تواند بسیار گران یا بسیار غیرممکن باشد.

یک متخصص فروش دستگاه کارتن سازی می تواند تخصص خود را برای تعیین اینکه آیا محصول یا نوع بسته بندی خاص شما برای اتوماسیون مناسب است یا خیر و آیا از استانداردسازی قالب های خود سود می برید، به شما کمک کند.

  1. چند کارتن در دقیقه نیاز دارید؟

اگر نیازهای توان عملیاتی شما نسبتاً کم یا ناسازگار است، اتوماسیون کارتن سازی ممکن است بیش از حد باشد. در زیر چند نمونه کلی از نرخ تولید در ماشین آلات کارتن سازی انعطاف پذیر آورده شده است. به خاطر داشته باشید که نرخ های شما بسته به محصول و فرآیند شما متفاوت خواهد بود.

اگر تخمین های توان شما بسیار بالاتر از سرعت استاندارد است، نگران نباشید، افزایش تولید را می توان با استفاده از سیستم های متعدد یا خطوط اضافی به دست آورد.

اگر نیازهای شما بسیار کمتر از این حداقل ها باشد یا قصد دارید از دستگاه فقط به طور متناوب استفاده کنید، راه حل های نیمه اتوماتیک یا دستی ممکن است در حال حاضر پاسخگو باشند.

  1. آیا از کاهش هزینه های نیروی کار سود می برید؟

پاسخ واضح به این سوال “بله” است. اما هنگامی که نیروی کار را کاهش می دهید و هنوز نیاز به تولید دارید، طراحی دستگاه کارتن سازی شما باید شلی و غیره را جمع کند. با توجه به استراتژی های بسته بندی ، سوال باید این باشد که “اگر می توانستید خط بسته بندی خود را سریعتر اجرا کنید، آیا می توانید هزینه های نیروی کار را کاهش دهید؟”

تعیین کنید که در حال حاضر چقدر برای کار دستی در سال هزینه می کنید و چند ساعت خط تولید کارتن شما در سال کار می کند. سپس تعیین کنید که با کاهش یا حذف آن موقعیت‌های کار دستی، چه مقدار می‌توانید در سال پس‌انداز کنید. مقصدجو تخمین می زند که پس انداز سالانه حدود 25000 تا 35000 دلار در هر موقعیت باشد.

همچنین هزینه های مکرر نیز باید در نظر گرفته شود. با نیروی انسانی، هزینه مزایای سلامتی به تنهایی بسیار بالا و در حال افزایش است. در مقابل، تنها هزینه‌های تکراری مرتبط با دستگاه بسته‌بندی، تعمیر و نگهداری و قطعات یدکی است که اگر دستگاه برای سادگی، دوام و طول عمر ساخته شود، می‌تواند بسیار کم باشد.

  1. آیا برای سرمایه گذاری اولیه آماده هستید؟

بیایید با آن روبرو شویم: اتوماسیون بسته بندی ارزان نیست. و نباید باشد. شما واقعاً آنچه را که در این صنعت برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید.

سرمایه گذاری اولیه برای ماشین آلات کارتن سازی با کیفیت بالا می تواند از پنج رقم بالا تا میلیون ها دلار انجام شود. و در حالی که تثبیت بر برچسب قیمت اولیه آسان است، چند لحظه وقت بگذارید و هزینه کل مالکیت را در نظر بگیرید .

مقداری پیش بینی انجام دهید و محاسبه کنید که اگر وضعیت موجود را در مقابل هزینه های تخمینی آینده خود در صورت خودکارسازی حفظ کنید، چقدر هزینه خواهید کرد. ممکن است از اینکه چقدر زمان کمی طول می کشد تا سرمایه اولیه تجهیزات بسته بندی خود را جبران کنید، شگفت زده شوید . ما ماه ها یا سال ها صحبت می کنیم، نه لزوماً دهه ها.

  1. آیا فرآیند کارتن سازی شما سفارشی شده است؟

مانند تقریباً در هر صنعت، سفارشی برابر است با هزینه بالاتر. تحقیق و توسعه، مهندسی و ماهیت یکباره یک سیستم بسته بندی سفارشی به این معنی است که به منابع بیشتری نیاز است که هزینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. ناگفته نماند که توسعه سیستم سفارشی به معنای زمان طولانی تری است.

این بدان معنا نیست که طراحی دستگاه کارتن سازی ارزش آن را ندارند. آنها قطعا می توانند باشند. اما هزینه های اضافی باید با دقت در برابر دستاوردهای احتمالی آینده سنجیده شود.

همچنین این سوال وجود دارد که آیا سیستم سفارشی را می توان در طول زمان برای بیش از یک برنامه استفاده کرد.

فرآیند کارتن سازی

فرآیند کارتن سازی

 سرمایه گذاری بالقوه طراحی دستگاه کارتن سازی را محاسبه کنید

با ماشین حساب بازده سرمایه گذاری تجهیزات طراحی دستگاه کارتن سازی، تعیین کنید که آیا اتوماسیون بسته بندی برای شما مناسب است یا خیر . این صفحه گسترده جامع به شما امکان می دهد اطلاعات منحصر به فرد خود را وارد کنید تا مشخص کنید که چند ماه طول می کشد تا سرمایه گذاری در ماشین بسته بندی هزینه خود را پرداخت کند.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید