۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

دستگاه کارتن سازی دست دوم

دستگاه کارتن سازی دست دوم

دستگاه کارتن سازی دست دوم در کارگاه مقصدجو با کیفیت بالا و قیمت مناسب به قروش می رسد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعویض قطعات دستگاه کارتن سازی دست دوم

تعویض قطعات دستگاه کارتن سازی دست دوم می‌تواند به عنوان یک روش برای بهبود و اصلاح عملکرد دستگاه استفاده شود. در صورتی که قطعاتی از دستگاه کارتن سازی دست دوم نیاز به تعویض داشته باشند، مراقبت و توجه به موارد زیر می‌تواند مفید باشد:

1. شناسایی قطعات: ابتدا باید قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، شناسایی شوند. بررسی دقیق دستگاه و تشخیص قطعاتی که فرسوده، خراب یا نیازمند تعویض هستند، اولین مرحله است.

2. تهیه قطعات جایگزین: پس از شناسایی قطعات مورد نیاز، باید قطعات جایگزین مناسب را تهیه کنید. این قطعات می‌توانند از تولیدکننده اصلی دستگاه یا از فروشندگان قطعات دستگاه‌های صنعتی باشند.

3. تعویض قطعات: با تهیه قطعات جایگزین، می‌توانید به تعویض قطعات فرسوده یا خراب بپردازید. در این مرحله، به دقت و با رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده برای تعویض قطعات عمل کنید.

4. تست و آزمایش: پس از تعویض قطعات، دستگاه را تست و آزمایش کنید تا اطمینان حاصل شود که عملکرد آن بهبود یافته است و مشکلات قبلی حل شده است.

مهم است به یاد داشته باشید که در تعویض قطعات دستگاه کارتن سازی دست دوم، بهتر است از قطعات اصلی و معتبر استفاده کنید و از تأمین قطعات نامناسب یا کیفیت پایین خودداری کنید. همچنین، در صورت نیاز، می‌توانید به کمک فنی متخصصان یا تعمیرکاران ماهر مراجعه کنید تا در تعویض قطعات بهترین راهکارها را بدست آورید.

خدمات پیش فروش ماشین سازی مقصدجو

مجموعه مقصدجو حتی قبل از اینکه تصمیم به سرمایه گذاری در خرید دستگاه کارتن سازی نمایید، در صورت درخواست، نصب آزمایشی را در محل کار شما راه اندازی می کند، نمونه هایی را با مواد اصلی تولید می کنیم – به عبارت دیگر آزمایشی در شرایط واقعی تولید. بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده، اثربخشی هزینه را تحلیل می‌کنیم و البته پتانسیل بهبود را بررسی می‌کنیم. ما همچنین پیشنهاداتی را در مورد طراحی بسته بندی ارائه می دهیم، به عنوان مثال در مورد انواع دهانه ها، ترکیب مواد و قابلیت ماشینکاری.

دستگاه کارتن سازی دست دوم

دستگاه کارتن سازی دست دوم

در صورت کاهش عملکرد دستگاه کارتن سازی چه باید کرد

دستگاه کارتن سازی دستگاهی با کارایی و کیفیت بسیار خوب است. استفاده نامنظم، عدم نگهداری به موقع، و غیره همگی از دلایل یا تأثیراتی هستند که دستگاه کارتن سازی به طور معمول کار نمی کند. برای اینکه بتوان دستگاه کارتن سازی را برای مدت طولانی به طور پیوسته کار کرد، باید تعمیر و نگهداری آن را تقویت کرد.

هنگام استفاده از این نوع دستگاه کارتن سازی، اغلب به دلیل عملکرد نامناسب، راندمان کار بالا نیست. امروز می خواهم نحوه استفاده از دستگاه کارتن سازی را برای اطمینان از عملکرد دستگاه کارتن سازی به شما معرفی کنم.

نحوه اطمینان از عملکرد دستگاه کارتن سازی:

  1. قبل از استفاده، همه باید آماده سازی های مربوطه را انجام دهند. بررسی کنید که آیا تمام دستگاه های ایمنی به درستی پیکربندی و تنظیم شده اند و همچنین بررسی کنید که آیا مقدار روغن روان کننده و فشار هوا در محدوده مشخص شده است یا خیر.
  2. برق را روشن کنید، کلید اتوماتیک جعبه برق را ببندید، صفحه لمسی روشن می شود و صفحه اولیه نمایش داده می شود. برای ورود به رابط انتخاب زبان روی هر نقطه ای از صفحه اولیه ضربه بزنید و برای ورود به رابط عملیات روی زبان ضربه بزنید.
  3. دکمه پمپ روغن را فشار داده و نگه دارید و به صورت دستی روغن روان کننده را برای حدود 10 ثانیه اضافه کنید. همچنین باید چرخ دستی را بیرون بکشید و دستگاه را به مدت 3 تا 4 چرخه کاری مطابق جهت دستگاه بچرخانید. به عملکرد هر قسمت دقت کنید و سپس جعبه کاغذ و تخته دارو را قرار دهید. ، دستی، چرخ دستی را بچرخانید و عملکرد دستگاه را برای پرداخت و چرخش دنبال کنید. در این زمان به رعایت عملکرد هر جزء توجه کنید و در مواقع لزوم آن را به موقع تنظیم کنید.

روش فوق روش استفاده از دستگاه کارتن سازی است، فقط نگهداری روزانه تقویت می شود تا از عملکرد دستگاه کارتن اطمینان حاصل شود و در نتیجه عمر دستگاه کارتن سازی افزایش یابد.

ویژگی های دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

صحبت از دستگاه های کارتن سازی اتوماتیک ، همه باید درک درستی داشته باشند که متعلق به دسته لوازم جانبی تجهیزات است. این به بارگیری خودکار محصولات و دستورالعمل ها در کارتن تاشو و تکمیل عمل پوشش جعبه اشاره دارد. برخی از دستگاه‌های کارتن‌سازی خودکار کاملاً کاربردی‌تر نیز دارای عملکردهای اضافی مانند بسته‌بندی برچسب‌ها یا بسته‌بندی حرارتی هستند. بنابراین، دستگاه کارتن سازی اتوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

  • عملیات بوکس چند منظوره، انواع وظایف پیچیده بوکس به طور همزمان انجام می شود.
  • فضا را اشغال نمی کند و بیشترین عملکرد را دارد.
  • حرکت گام به گام، مکش دو فنجان خلاء برای گرفتن جعبه، سرعت سریع و پایداری بالا.
  • چاپگر شماره دسته ای تاریخ و دستگاه درج دستی اختیاری.
  • کنترل PLC، دستگاه نمایش حذف خطا، عملیات آسان.
  • دستگاه اینچ دستگاه اجازه می دهد تا تجهیزات به طور خودسرانه حرکت کنند، که برای تنظیم جعبه های مشخصات مختلف مناسب است.

مطلب فوق معرفی ویژگی های دستگاه کارتن سازی اتوماتیک می باشد.

دستگاه کارتن سازی دست دوم

دستگاه کارتن سازی دست دوم در کارگاه مقصدجو با کیفیت بالا و قیمت مناسب به قروش می رسد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.