۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

دستگاه کارتن سازی ارزان

دستگاه کارتن سازی ارزان

دستگاه کارتن سازی ارزان، سفارش دستگاه کارتن سازی از جنوب کشور دریافت کردیم. توسط نمایندگی جنوب ایران ما فروخته شد. در جنوب نیز تعدادی دستگاه جعبه کارتن مشابه وجود دارد، اما مشتریان همچنان ما را به دلیل قیمت پایین، کیفیت خوب و خدمات خوب ما انتخاب می کنند.

دستگاه کارتن سازی ارزان

دستگاه کارتن سازی ارزان

 

در گروه مقصد جو قیمت دستگاه کارتن سازی ارزان و با کیفیت بالا ارائه میشود برای راه اندازی خط تولید کارگاه کارتن سازی میتوانید از مشاوران ما بهره بگیرید.

خدمات فروش دستگاه کارتن سازی

خدمات فروش دستگاه کارتن سازی ما سراسر کشور می باشد حتی انتظار می رود به صادرات دستگاه های کارتن سازی در آینده ای نزدیک انجام شود. مهندسان و مشاوران ما به موقع ترین خدمات نصب و آموزش پس از فروش را به مشتریان ارائه میدهند.

توجه: خدمات پس از فروش ما رایگان است، بدون هزینه آموزشی و هزینه های کارگری، مشتریان فقط باید برای رفع مشکل اتاق و تخته،  را برای مهندسان پس از فروش ما تهیه کنند.

کارشناس فروش دستگاه کارتن سازی 09124361128

خدمات فروش دستگاه کارتن سازی

خدمات فروش دستگاه کارتن سازی

دستگاه جعبه کارتن ما یک تجهیزات چند منظوره و بسیار یکپارچه است که عملکردهای تغذیه خودکار کاغذ، شیار کردن خودکار، برش، برش متقاطع، نورد عمودی، نورد افقی، برش سوراخ قابل حمل و سایر عملکردها را ادغام می کند.

اما همه کاره بودن به این معنی نیست که نصب آن سخت است. در عوض، فرآیند نصب بسیار ساده است. فقط باید یک تنظیم ساده سطح، تنظیم ابزار و سپس اتصال منبع هوا و منبع تغذیه انجام شود و این کار در یک روز انجام می شود.

مشتریان ما از دستگاه های جعبه کارتن برای حل مشکلاتی مانند تنوع سفارشات، اندازه های بزرگ کارتن و برش مقوا استفاده می کنند. دستگاه ساخت جعبه کارتن مقصدجو عملکرد تغییر سریع سفارش را دارد، مهم نیست که اندازه کارتن یا نوع کارتن باشد، می تواند در عرض 20-50 ثانیه تغییر سفارش را تکمیل کند. علاوه بر این، ساختار تغذیه لبه جلویی پذیرفته شده است، راندمان تغذیه بالا است و مشکلی وجود ندارد که مقوا بلغزد و نمی تواند تغذیه شود.

این می تواند نیازهای تغذیه عرض های مختلف مقوا، از عرض 200 میلی متر تا عرض 2500 میلی متر را با طیف گسترده ای از کاربردها برآورده کند. به خصوص مقواهای بزرگ را می توان همزمان بیش از یک بار قرار داد که شدت کار را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پس از اتمام نصب دستگاه جعبه کارتن به زودی وارد مرحله تولید آزمایشی و آموزش پرسنل می شود. این تجهیزات توسط دو جوان اداره می شد که به سرعت دانش را به دست آوردند. همراه با سادگی نسبی عملیات تجهیزات، آنها می دانستند که چگونه تجهیزات را در کمتر از یک ساعت کار کنند.

پس از 1 هفته، اپراتور به طور کامل عملیات، تعمیر و نگهداری و تعویض قطعات تجهیزات را درک کرده است. در این مدت کم کم از سفارشات روزانه آنها فیلمبرداری می شد و از کیفیت کارتن های ساخت تجهیزات ما بسیار راضی بودند. رئیس آنها از تجهیزات ما به خوبی صحبت کرد.

 

دستگاه کارتن سازی ارزان

خرید دستگاه چاپ فلکسو

صنعت کارتن سازی

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

 

تجربه یکی از مشتریان دستگاه کارتن سازی قدیمی ما، یک کارخانه کارتن سازی را با سفارشات کم حجم راه اندازی می کند. او قبل از اینکه این جعبه ها را بسازد، از یک دستگاه جعبه شکن سنتی استفاده می کرد. این یک دستگاه جعبه سازی بسیار ناکارآمد است و تنظیم چاقو نیز مشکل است. اگر از آن برای جعبه های مقوایی بزرگ استفاده کنیم، ناخوشایند است.

در  کارگاه وی  گردانندگان کارخانه ها افراد مسن بودند. تولید روزانه بسیار محدود است که توسعه کارخانه  را نیز محدود می کند. بنابراین او می خواست یک دستگاه جعبه سازی خودکار پیدا کند که بتواند به طور خودکار چاقو را تنظیم کند، کاغذ را به طور خودکار تغذیه کند و به راحتی و بدون زحمت کار کند.

پس از راه اندازی دستگاه ساخت جعبه کارتن با دستگاه کارتن سازی مقصد جو ، مشتری از عملکرد و سهولت استفاده آن بسیار راضی بود که فراتر از انتظارات او بود.

  • خرید دستگاه کارتن سازی ارزان
  • فروش دستگاه کارتن سازی ارزان