۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥،لمینیت ورق به ورق دستگاه های ورق به ورق ما مقوا، مقوا و کاغذ را با هم لمینت می کنند تا ورق های چند لایه چند لایه را تشکیل دهند. ورق های چاپ شده یا خالی بر روی  صفحه نمایش ،  تخته خمیر چوب ، تخته خاکستری ، تخته موجدار یا مواد خاصی مانند KAPA® یا تخته های لانه زنبوری لمینت می شوند .

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥ با قیمت ارزان.

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

 سفارش خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

لمینت سفارشی ورق ها یا بسترهای چاپی تهیه شده توسط مشتری در صورت درخواست امکان پذیر است .

موثر و کارآمد

  • لمینیت/چسب کاری ورق به ورق
  • حداقل اندازه ورق لمینیت: 450 x 450 میلی متر
  • حداکثر اندازه ورق لمینیت: 1600 x 1600 میلی متر

دستگاه با سرعت بالا، استفاده از آن بسیار آسان است.

تغذیه خودکار کاغذ، کنترل صفحه لمسی PLC، ذخیره سازی سفارش، عملیات یک کلید

خواص ضد آب، ضد رطوبت و مقاوم در برابر سایش مقوا را افزایش دهید، مقوا را قوی تر کنید.

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

دستگاه لمینت کارتن اتوماتیک پرسرعت

دستگاه لمینیت کارتن اتوماتیک با سرعت بالا FMZ-1260/1450/1700 از سیستم تغذیه خودکار کاغذ سطحی و کاغذ پایین استفاده می کند. برای چسباندن خودکار کاغذهای چاپ رنگی و چسباندن تخته راه راه مناسب است.

  • موقعیت جلویی ویژه با دقت بالا
  • از سبک تغذیه همپوشانی استفاده کنید تا انتقال کاغذ پایدارتر شود
  • با اتخاذ فناوری ردیابی PLC پیشرفته، می تواند به طور خودکار پارامترهای مربوطه را با توجه به اندازه کاغذ تنظیم کند و دستگاه را در بهترین حالت نگه دارد.
  • تغذیه کاغذ پایین از قاب تلسکوپی چرخشی استفاده می کند که برای مقوای راه راه تابدار مناسب تر است.
  • فیدر دستگاه پیش تغذیه را برای کاهش زمان توقف دستگاه و بهبود بهره وری مجهز می کند.
  • سیستم کنترل PLC زیمنس می تواند ساختار تجهیزات الکتریکی را برای کنترل پایدار و قابل اعتماد ساده کند
  • سیستم تنظیم سرعت تبدیل فرکانس را برای سرعت بی نهایت متغیر بدون خاموش شدن بپذیرید
  • نمایش خودکار وضعیت عملکرد
  • با عملکرد هشدار خطا

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥ در ایران با تخفیف ویژه.

کاربرد

این لمیناتور با استفاده از سیستم تغذیه خودکار کاغذ سطحی و کاغذ پایین، برای چسباندن خودکار کاغذ چاپ رنگی و تخته موجدار مناسب است.

فرآیند لیتولامینیت

فرآیند لیتو-لمینیت وسیله ای برای ایجاد تخته موجدار است که دارای سطح چاپ لیتو با کیفیت بالا است. این فرآیند ممکن است از یک قرقره یا ورق های مجزا از تخته موجدار به عنوان حامل استفاده کند، در حالی که آستر بالایی معمولاً از کاغذ روکش شده ای است که از یک قرقره از پیش چاپ شده یا پشته ای از ورق های چاپ شده جداگانه تغذیه می شود.

فرآیند لیتولامینیت را می توان به سه نوع اصلی تقسیم کرد – خطی، آفلاین و ورق به ورق. برخی از تجهیزات لیتو لمینیت نیز می توانند برای تولید یا ورق موجدار تک رو به تنهایی استفاده شوند.

قابلیت های هر خط لیتو-لمینیت به پیکربندی دقیق واحدهای گنجانده شده بستگی دارد. به طور کلی یک خط از ترکیبی از سه عنصر اصلی تشکیل شده است:

  • انتهای مرطوب: برای تولید موجدار تک رو،
  • بخش لمینت: برای چسباندن کاغذ چاپ شده به بستر موجدار
  • بخش تحویل

همه خطوط لیتو لمینیت دارای انتهای مرطوب نیستند. هر بخش ممکن است به واحدهای پردازش و جابجایی اضافی نیاز داشته باشد که ممکن است شامل تغذیه‌کننده‌های ورق، بازگردها، ورق‌ها، اپلیکاتورهای نوار پارگی، و واحدهای شکاف مرکزی و غیره باشد.

برای خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥ با ما تماس بگیرید.

شرح فرایند لمینت کارتن

عنصر کلیدی انتهای مرطوب لیتو لمیناتور گروه تک فیسر است. این یک صفحه موجدار از قرقره های لاینر و کاغذهای فلوت ایجاد می کند. این گروه از اجزای مختلفی از جمله پایه های قرقره، اسپلایسرها، پیش گرمکن ها، تهویه کننده ها و خود سینگل فیسر موجدار، که اغلب ماژول فیسر نامیده می شود، تشکیل شده است که فلوت را ایجاد می کند و آن را به آستر می چسباند.

بخش لمینیت یک لیتو لمیناتور، بستر موجدار را، چه به صورت خطی توسط یک فیسر منفرد تشکیل شده باشد، چه بر روی یک قرقره عرضه شده باشد، یا به عنوان ورق های جداگانه تغذیه شود، با کاغذ رویه چاپ شده، که ممکن است به عنوان یک قرقره از قبل تغذیه شده باشد، گرد هم می آورد. چاپ یا به صورت برگه های جداگانه. یک واحد چسب، چسبی را به نوک فلوت حامل راه راه می‌چسبد که کاغذ رویه چاپ شده با آن تراز شده و سپس به آن می‌چسبد. اگر قرار باشد لیتو لمینت به صورت ورق تحویل داده شود، سپس به طول مورد نیاز بریده می شود.

در بخش تحویل یک لیتو لمیناتور، تخته چند لایه از دو مرحله خشک کردن عبور می کند – یک فرآیند فشرده سازی تک ورق، که در آن ورق ها بین دو نوار نقاله فشرده می شوند، و یک پرس تسمه که منجر به اتصال نهایی خوب می شود. سپس لیتو-لامینیت به دست آمده بسته به اینکه یک وب یا ورق باشد، به یک استکر یا چرخاننده تحویل داده می شود.

خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

قیمت خرید لمینت کدکس اصل سایز ١٠٥

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید