ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. این دستگاه‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به تولید کارتن‌های با کیفیت و استحکام بالا می‌پردازند. تساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی نیازمند دانش و تجربه کارشناسان متخصص در این حوزه می‌باشد.

 

ماشین آلات نو و استوک کارتن سازی

در صنعت کارتن سازی، تولید و فروش ماشین آلات نو و استوک کارتن سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این صنعت از تجهیزات پیشرفته برای ساخت کارتن ها و جعبه های مورد نیاز برای بسته بندی محصولات استفاده می کند. از جمله دستگاه های مورد استفاده در این صنعت می توان به دستگاه های کارتن سازی فلکسو، دایکات پینگپنگی، خط برش کارتن و دستگاه چاک زن دستی اشاره کرد.

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

چند نمونه از دستگاه کارتن سازی

خط برش: از این دستگاه برای بریدن کارتن ها استفاده میشود و بسیار پرکاربرد است.

چاپ زنجیری: برای عمل چاپ برروی کارتن ها میتوان از این دستگاه استفاده کرد.

چاپ دستی: این دستگاه نیز از دستگاه هایی است که برای چاپ از آن استفاده میشود.

فلکسو: اگر بخواهیم عمل چاپ کردن را انجام دهیم با دستگاه های چاپ زنجیری تنها میتوانیم برای دفعه اولی که کارتن را بر زیر دستگاه میگذاریم یک رنگ را چاپ کنیم.و در دور دوم دوباره مخزن هارا کامل تمیز کرده و دوباره رنگ دوم را چاپ کنیم.ولی این عمل برای تعداد کارتن های زیاد ممکن است خسته کننده باشد.

البته اگر تعداد کم است میتوانیم از دستگاه چاپ دستی استفاده کنیم ولی اگر تعداد زیاد بود میتوانیم از دستگاه فلکسو استفاده کنیم.این دستگاه از بهترین دستگاه ها برای چاپ دو رنگ به شمار میرود.

لمینت: از دستگاه لمینت برای چسباندن استفاده میشود.درواقع مانند فلکسو در چاپ استفاه میشود.

دایکات پینگ پنگی: از این دستگاه زمانی استفاده میشود که بخواهیم کارتن یا مقوا ها را در ابعاد وسیع به شکل های مختلف برش بزنیم.البته از این دستگاه برای برش اجسام دیگر مانند فلز و پلاستیک نیز استفاده میشود.

تسمه کش: بعضی از افراد برای بسته بندی لوازم خود بسیار حساس هستند ولی با وجود این دستگاه این نگرانی برطرف شده است.همچنین بسیاری از صنایع هستند که ابزار الات آنها بسیار حساس است و با کوچکترین ضربه ای ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود .به همین دلیل برای بسته بندی ایمن از این دستگاه استفاده میکنیم.

دستگاه تولید کارتن چه استانداردهایی باید داشته باشد

دستگاه کارتن سازی از دستگاهی است که با استفاده از آن می توان یک خط تولید جعبه یا همان کارتن سازی را راه اندازی نمود. در واقع این دستگاه مهمترین عضو صنعت ساخت کارتن است و حداقل با یکی از آنها می توان به این صنعت ورود کرد. یک دستگاه باید از تمامی استانداردهای لازم برخوردار باشد تا بتوان با استفاده از آن در یک صنعت به موفقیت رسید.

برای مثال این دستگاه باید به گونه ای طراحی شده باشد که میزان راندمان آن بالا و میزان بکارگیری نیروی انسانی برای کار آن به کمترین میزان ممکن باشد. همچنین این دستگاه باید توانایی ساخت انواع مدل های کارتن از جمله کارتن های شیک و بروز را داشته باشد زیرا امروزه تولیدی ها تمایل دارند تا محصولات خود را با شیک ترین بسته بندی به بازار عرضه کنند.

در واقع دستگاه باید از قابلیت های لازم برای برآورده نمودن نیازهای مشتریان برخوردار باشد، و با استفاده از آن بتوان بر طبق سفارش مشتری سایزهای مختلفی از کارتن را تهیه نمود.

ماشین آلات تولید کارتن باید در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید شده باشد تا بتواند برای واحدهای کوچک و بزرگ مناسب باشد و تولیدکنندگان بتوانند براساس نیاز خود مدل خاصی از این دستگاه را تهیه کنند. همچنین باید برای ساخت آن از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده شده باشد تا این دستگاه از عمر کافی برخوردار بوده و میزان استهلاک و خرابی آن در کمترین میزان ممکن باشد.

فروش مجموعه کامل دستگاه های کارتن سازی، از جمله خدماتی است که توسط کارشناسان این صنعت ارائه می شود. این مجموعه ها شامل تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی از صفر تا صد می باشد. همچنین تعمیرات و بازسازی دستگاه های کارتن سازی ایرانی و خارجی نیز از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این صنعت است. در نهایت، طرح تعویض دستگاه های فرسوده کارتن سازی با دستگاه های جدید کارتن سازی نیز از روش هایی است که صاحبان کارگاه های کارتن سازی می توانند بهره ببرند تا به بهره وری بیشتری دست یابند.

تولید دستگاه‌های کارتن سازی

شرکت ماشین سازی مقصدجو با بیش از دو دهه تجربه در ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی، به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و تیم متخصص و متعهد، توانسته است دستگاه‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های منحصر به فرد برای تولید کارتن تولید کند.

دستگاه‌های کارتن سازی تولید شده توسط شرکت ماشین سازی مقصدجو، قابلیت تولید انواع و اقسام کارتن‌ها با ابعاد مختلف را دارا هستند. همچنین، این دستگاه‌ها با عملکرد بالا و قابلیت اتصال به سیستم‌های اتوماسیونی، به تولید کارتن‌های با کیفیت و بهره وری بالا کمک می‌کنند.

اگر شما هم به دنبال یک دستگاه کارتن سازی با کیفیت و قابلیت‌های برتر هستید، ماشین سازی مقصدجو می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. به عنوان یکی از پیشروان در این صنعت، این شرکت به شما تضمین می‌دهد که با دستگاه‌های آن، تولید کارتن‌های با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی را تجربه کنید.

 

دستگاه جعبه سازی مقصدجو

 

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی و دستگاه جعبه سازی مقصدجو؛دستگاه چاپ و برش ،ماشین چاک زن، دستگاه دایکات ، ماشین لمینت و تسمه کش فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم و کارکرده،خرید دستگاه کارتن سازی، فروش دستگاه کارتن سازی.

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی و بسته بندی در گروه مقصدجو.دستگاه هایی که برای پروسه های کارتن سازی بکارگرفته میشود معمولا وارداتی هستند ولی گروه ما با داشتن چندین سال فعالیت در این حوزه توانسته پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی را تولید و به مشتریان گرامی عرضه کند.

انواع دستگاه های مورد استفاده در کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

انواع و اقسام ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی زیادی وجود دارند که در کارتن سازی و جعبه سازی های مختلف کاربرد میشوند. این دستگاه ها برای راحتی کار بیشتر و سامان بخشیدن به کار تهیه میشوند ولی در گذشته اکثر این دستگاه ها وارداتی بودند اما امروزه با رونق در تولیدات ملی، ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی آنان بومی شده است. البته این موضوع تنها در کران یک منظور و تصمیم بوده و ارگان ها در حال آماده سازی افراد و پیرامون برای این منظور میباشند.

استفاده و بهره گیری از دانش های روز اروپا در ساحل به پیشه گیری کارآزمودگان اخص و تعلیم دیده در این خصوص میتواند کمک های شایانی به تولیدات با کیفیت و ساخت دستگاه های مدرن بکند. در این قسمت میخواهیم دستگاه های مربوط به صنعت بسته بندی و تاثیر آنها را با یکدیگر رسیدگی کنیم.

اولین دستگاهی که در کارتن سازی های متفاوت به چشم میخورد، دستگاه دایکات میباشد. ماشین دایکات به معنای استفاده از قالب برای برش کاغذ، مقوا یا کارتن میباشد که علاوه بر برش، خط و تا کارتن و جعبه را نیز اتمام میدهد. به کارگیری این دستگاه مایه صرفه جویی در وقت شده و شکل و ابعاد کارتن بریده شده کاملا چیره دست و یکسان میباشد.

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

دستگاه خط کش و برش

دستگاه خط کش و برش قسمت اصلی و مهم کارخانه و کارگاه های کارتن سازی را تشکیل می دهد. که با تنظیم آسان و دقت و سرعت مناسب کار می کنند.

برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی 3 لایه و 5 لایه و جعبه سازی باید از حتما از دستگاه خط کش برش استفاده کرد.

در صنعت کارتن سازی دستگاه خط کش برش از بخش های مهم آن می باشد و اهمیت به انتخاب دستگاهی با کیفیت ضامن دارایی و آینده کاری هر کارخانه و کارگاهی می باشد.

با توجه به نوع استفاده از کاغذ و کارتن شما باید روش برش خود را انتخاب کنید. استفاده از  دستگاه خط کش برش راحت و آسان می باشد و نیازی به آموزش خاصی ندارد. اما اگر برای اولین بار قرار است با دستگاه کار کنید حتما از شرکت های ارئه دهنده خدمات بخواهید که یه دوره آموزش کوتاه مدت برای تمامی افرادی که به نحوی با دستگاه در ارتباط هستند برگزار کنند تا از ایجاد خطربرای فرد و دستگاه جلوگیری شود.

 بررسی دستگاه دایکات

یکی از مهم ترین دستگاه ها در کارتن سازی، گونه ها دایکات میباشد که هر یک برای موارد خاص بهره‌گیری میشوند.

قیمت دستگاه دایکات

دایکات فکی به دلیل شکل ظاهری که دارد امثال آرواره های فک است که برای برش کاغذ در مقوا و چرم با استقامت مختصر نیز بهره‌گیری میگردد. در دایکات فکی قالب باره نظر بر روی دستگاه نصب میشود و با اعمال خپگی توسط نیروی انسانی برش صورت میگیرد.

دایکات روتاری علت نامگذاری این نوع دستگاه این است که قالب های ساخته شده به شکل استوانه میباشند. قالب به دستگاه نصب شده و عمل کات و خط و تا بر روی ورق کارتن موردنظر سپریدن میگیرد.

دایکات پینگ پنگی: شکل ظاهری این دستگاه همانند پینگ پنگ میباشد و علت نامگذاری آن این است که به دو نیروی انسانی در دو طرف آن بیچارگی است. قالب مورد نظر بر روی دستگاه متصل شده و افراد ورق های کارتنی را روی آن قرا میدهند، با جنبش دستگاه ورق و قالب بین و غلتک قرار گرفته و اختناق وارده توسط اهرم هایی که بالای دستگاه تعبیه شده است باعث برش کارتن موردنظر میشود.

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش برای بسته بندی تعدادی جعبه و کارتن مورد استفاده قرار می گیرد.
در مرحله پایانی کار پس از منگنه یا لب چسب و….برای مشخص شدن تعداد کار وبسته بندی تعدادی استفاده می گردد.مواد مصرفی دستگاه تسمه می باشد که با قرار دادن در دستگاه به شکل حلقه ای تسمه را در مسیر قرار داده و دستگاه به صورت اتومات با المنت و پرس کار را بسته بندی می کند.

دستگاه تسمه کش یا تسمه زن به دستگاهی پرکاربرد در صنعت بسته بندی گفته می شود که به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور به بسته بندی کالاهای سنگین و نیمه سنگین می پردازد. نحوه عملکرد این دستگاه برای بسته بندی اجسام نامحدود بوده و میزان سرعت بالایی برخوردار است.

همانطور که می دانیم عملیات بسته بندی در زمره اصول ضروری و بسیار مهم اجسام قرار گرفته است که به طریقی نگهداری آن ها را از همان ابتدای تولید تا مصرف برعهده دارد. به همین علت از دیرباز تاکنون دستگاه تسمه کش به عنوان نیاز ضروری صنایع مختلف معرفی شده و به نوعی مهم ترین دغدغه آن ها داشتن دستگاهی مرغوب و قدرتمند برای بسته بندی محصولاتی است که تولید کرده و می خواهند آن را به مرحله بهره برداری برسانند.

بررسی دستگاه منگنه

در برخی از محصولات تولیدی بزرگ امثال کارتن یخچال یا لباسشویی معمولا از چسب برای چفت شدن لبه های آن بهره‌گیری میکنند و برای شکل پذیری آنها مانند یک جعبه از منگنه بهره میگیرند که این منگنه ها ممکن است بدست دستگاه های خودکار یا دستی صورت گیرد. دستگاه اتومات آن این گونه است که با عدد دادن به دستگاه، منگنه ها را در جای مشخص درج میکند و گونه دستی آن امثال چرخ خیاطی میباشد که به نیروی انسانی دربایستن است.

بررسی دستگاه لمینت کارتن

لمینت به معنی چسباندن می باشد که دستگاه لمینت کارتن سازی همین کار را انجام می دهد. لمینت سازی یکی از مراحل مهم خدمات بوده است که نقشی اساس در بسته بندی جعبه ها و کارتن های شیک دارد البته بسته بندی هر محصولی نیز برای خریدار مهم بوده است دستگاه لمینت کارتن با به کارگیری روش های متعددی محصولات را بسته بندی کرده و به بازار فروش عرضه می دهد.

این دستگاه شکل و ظاهری ساده ای دارند که جهت جسباندن و بسته بندی محصولات تولیدی به کار می روند. در عین حال این دستگاه نقش مهمی در کارتن سازی دارند این دستگاه ها از یک حوضچه متشکل شده و چسب را درون آن ریخته و چند غلتک کوچک که پوستر از بین آن عبور می کند و به این صورت به چسب اغشته می شود و روی کارتن مورد نظر چسبانده می شود. و روش کار دستگاه لمینت کارتن سازی به این صورت است که گفته شد.

نمونه دستگاه که در حال حاضر در سطح بازار جهت فروش موجود هستند در قیاس با نمونه های خارجی از کارایی بالاتری برخوردار هستند به این صورت که این تجهیزات لمینت کارتن می تواند در ابتدا کارتن را چسب می زنند و سپس پوستر را بر روی کارتن می چسبانند از طرفی دیگر دستگاه کارتن سازی نمونه های تولیدی داخلی قادر است که بر روی پوستر چسب می زند.

دستگاه چاک زن دستی

دستگاه چاک زن کارتن قادر است که انواع کارتن های سه لایه و پنج لایه را با تنظیمات مختلف ساده و یا سریع تولید کند. نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده است به طوری که نیازی به آموزش ندارد، اما معمولاً شرکت هایی که از این دستگاه استفاده می کنند نحوه کار با این دستگاه را به کارگران خود آموزش می دهند.

از تجهیزات چاک زن کارتن در همه کارتن سازی ها یا کارگاه ها و کارخانه هایی که جعبه تولید می کنند استفاده می شود. معمولاً کارگاه های کارتن سازی زمانی که سفارشات تولید کارتن یا جعبه را قبول می کنند برای ارائه سفارشات خود نیاز به تولید کارتن مادر هم دارند.

 

بررسی دستگاه تا کن

 

یکی از دستگاه هایی که در مراحل پایانی جعبه و کارتن موردنظر کاربرد میگردد دستگاه تا کن میباشد. این دستگاه به صورت ریل قطار است که مدل های باز یک کارتن و جعبه را روی آن پیمان میدهند و این دستگاه آنها را جمع کرده و شکل جعبه به آنها میدهد. به کارگیری دستگاه تا کن باعث صرفه جویی در وقت میشود و هیچ نیروی انسانی را درگیر نمیکند.

بومی سازی ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی تحول عظیمی در صنعت کارتن سازی و بسته بندی برپایی میکنند. زیرا یکم اینکه واردات چنین دستگاه هایی زیاد گران میباشد، ثانیا اگر دچار ویرانی شوند قطعاتشان در بازار یافت نمیشودو مدیر کارخانه مجبور میشود هزینه دیگری را صرف کرده و دستگاه جدیدی را جایگزین کند.

 

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

شرکت کارتن سازی مقصدجو با بیش از سه دهه تجربه در امور چاپ و بسته بندی در ساحل تیم تولیدی با مهارت و در برگزیدن داشتن تجهیزات امروزین و ضروری در امور کارتن ساز، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. از این جهت اگر فرآوری کننده گونه ها محصولات درونی و صادراتی میباشید، میتوانید با کسب مشاوره رایگان از واحد فروش (تماس با ما) این شرکت، برای ثبت سفارشات خویش اقدام نمایید.

خرید و فروش دستگاه کارتن سازی
نمایندگی خرید دستگاه کارتن سازی
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید