۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

طراحی و ساخت  دستگاه کارتن سازی و دستگاه جعبه سازی مقصدجو؛دستگاه چاپ و برش ،ماشین چاک زن، دستگاه دایکات ، ماشین لمینت و تسمه کش فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم و کارکرده،خرید دستگاه کارتن سازی، فروش دستگاه کارتن سازی.

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی و بسته بندی در گروه مقصدجو.دستگاه هایی که برای پروسه های کارتن سازی بکارگرفته میشود معمولا وارداتی هستند ولی گروه ما با داشتن چندین سال فعالیت در این حوزه توانسته پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی را تولید و به مشتریان گرامی عرضه کند.

انواع دستگاه های مورد استفاده در کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

انواع و اقسام دستگاه های زیادی وجود دارند که در کارتن سازی و جعبه سازی های مختلف کاربرد میشوند. این دستگاه ها برای راحتی کار بیشتر و سامان بخشیدن به کار تهیه میشوند ولی در گذشته اکثر این دستگاه ها وارداتی بودند اما امروزه با رونق در تولیدات ملی، ساخت و تولید آنان بومی شده است. البته این موضوع تنها در کران یک منظور و تصمیم بوده و ارگان ها در حال آماده سازی افراد و پیرامون برای این منظور میباشند.

استفاده و بهره گیری از دانش های روز اروپا در ساحل به پیشه گیری کارآزمودگان اخص و تعلیم دیده در این خصوص میتواند کمک های شایانی به تولیدات با کیفیت و ساخت دستگاه های مدرن بکند. در این قسمت میخواهیم دستگاه های مربوط به صنعت بسته بندی و تاثیر آنها را با یکدیگر رسیدگی کنیم.

اولین دستگاهی که در کارتن سازی های متفاوت به چشم میخورد، دستگاه دایکات میباشد. ماشین دایکات به معنای استفاده از قالب برای برش کاغذ، مقوا یا کارتن میباشد که علاوه بر برش، خط و تا کارتن و جعبه را نیز اتمام میدهد. به کارگیری این دستگاه مایه صرفه جویی در وقت شده و شکل و ابعاد کارتن بریده شده کاملا چیره دست و یکسان میباشد.

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

 بررسی دستگاه دایکات

یکی از مهم ترین دستگاه ها در کارتن سازی، گونه ها دایکات میباشد که هر یک برای موارد خاص بهره‌گیری میشوند.

قیمت دستگاه دایکات

دایکات فکی به دلیل شکل ظاهری که دارد امثال آرواره های فک است که برای برش کاغذ در مقوا و چرم با استقامت مختصر نیز بهره‌گیری میگردد. در دایکات فکی قالب باره نظر بر روی دستگاه نصب میشود و با اعمال خپگی توسط نیروی انسانی برش صورت میگیرد.

دایکات روتاری علت نامگذاری این نوع دستگاه این است که قالب های ساخته شده به شکل استوانه میباشند. قالب به دستگاه نصب شده و عمل کات و خط و تا بر روی ورق کارتن موردنظر سپریدن میگیرد.

دایکات پینگ پنگی: شکل ظاهری این دستگاه همانند پینگ پنگ میباشد و علت نامگذاری آن این است که به دو نیروی انسانی در دو طرف آن بیچارگی است. قالب مورد نظر بر روی دستگاه متصل شده و افراد ورق های کارتنی را روی آن قرا میدهند، با جنبش دستگاه ورق و قالب بین و غلتک قرار گرفته و اختناق وارده توسط اهرم هایی که بالای دستگاه تعبیه شده است باعث برش کارتن موردنظر میشود.

بررسی دستگاه منگنه

در برخی از محصولات تولیدی بزرگ امثال کارتن یخچال یا لباسشویی معمولا از چسب برای چفت شدن لبه های آن بهره‌گیری میکنند و برای شکل پذیری آنها مانند یک جعبه از منگنه بهره میگیرند که این منگنه ها ممکن است بدست دستگاه های خودکار یا دستی صورت گیرد. دستگاه اتومات آن این گونه است که با عدد دادن به دستگاه، منگنه ها را در جای مشخص درج میکند و گونه دستی آن امثال چرخ خیاطی میباشد که به نیروی انسانی دربایستن است.

دایکاتی کارتن

بررسی دستگاه لمینت

فرآیند لمینت معمولا بر روی کارتن انجام میگیرد زیرا مقوا با توجه به جنسی که دارد طرح و رنگ های گوناگون یکراست بر روی آنها درج میشود ولی جعبه های کارتنی، نخست طرح و رنگ گزینش شده و همانند یک پوستر در می آید و بدست چسب های مخصوص به کارتن موردنظر می چسبد. چسباندن این پوستر اگر توسط دستگاه های خودکار سپریدن گیرد زیاد منظم تر و بدون ضایعات صورت میگیرد زیرا در مدل دستی آن شدنی است چسباندن پوستر ناموازی اتمام گیرد.

بررسی دستگاه چاک دستی

تولید کارتن و جعبه های کارتنی که قالب ندارند و قرار است بدون قالب فرآوری شوند امثال کارتن تلویزیون، پوشاک شویی، یخچال و غیره که حجم بسیاری داشته و قالب برایشان تولید نمیگردد معمولا ورق های کارتنی توسط دستگاه چاک دستی برش داده میشود و شکل باز شده یک جعبه را به خویش میگیرد و پس از اعمال منگنه بر روی آنها جعبه موردنظر برای قرارگیری محصول به درون آن آماده است.

بررسی دستگاه تا کن

یکی از دستگاه هایی که در مراحل پایانی جعبه و کارتن موردنظر کاربرد میگردد دستگاه تا کن میباشد. این دستگاه به صورت ریل قطار است که مدل های باز یک کارتن و جعبه را روی آن پیمان میدهند و این دستگاه آنها را جمع کرده و شکل جعبه به آنها میدهد. به کارگیری دستگاه تا کن باعث صرفه جویی در وقت میشود و هیچ نیروی انسانی را درگیر نمیکند.

بومی سازی ساخت و تولید چنین دستگاه هایی تحول عظیمی در صنعت کارتن سازی و بسته بندی برپایی میکنند. زیرا یکم اینکه واردات چنین دستگاه هایی زیاد گران میباشد، ثانیا اگر دچار ویرانی شوند قطعاتشان در بازار یافت نمیشودو مدیر کارخانه مجبور میشود هزینه دیگری را صرف کرده و دستگاه جدیدی را جایگزین کند.

کلام پایانی

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

شرکت کارتن سازی مقصدجو با بیش از سه دهه تجربه در امور چاپ و بسته بندی در ساحل تیم تولیدی با مهارت و در برگزیدن داشتن تجهیزات امروزین و ضروری در امور کارتن ساز، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. از این جهت اگر فرآوری کننده گونه ها محصولات درونی و صادراتی میباشید، میتوانید با کسب مشاوره رایگان از واحد فروش (تماس با ما) این شرکت، برای ثبت سفارشات خویش اقدام نمایید.

 

ساخت و تولید دستگاهای کارتن سازی

خرید و فروش دستگاه کارتن سازی
نمایندگی خرید دستگاه کارتن سازی
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید