۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی

فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی و مشاوره برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی بهترین قیمت دستگاه کارتن سازی در ایران برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

فروش کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی نو و درحد صفر اورهال کامل شده بشرط سالمی دستگاه در گروه مقصد جو با بهترین قیمت به فروش می رسد.

فروش دستگاه کارتن سازی وجعبه سازی _ تاسیس خط کارتن سازی نصب وراه اندازی

یک  کارگاه کارتن سازی زمانی تولید کننده بزرگی میشود که توان فرآوری انواع کارتن و جعبه را داشته باشد.

آیا میدانید کارتن سازی جزء 3شغل برتر ایران است به نظر شما چرا باید تولید کننده کارتن جزء شغل های برتر باشد مگر کارتن چیست؟

چون صنعت کارتن سازی هیچ گاه خاموشی ندارد چه بسا سود و درآمد کارتن سازی کم باشد اما دائم درحال حرکت و جریان است چون چرخه کارتن کاملا مشخص است، مثلا ما در فروشگاه کالایی خریداری میکنیم و بعد از به خانه رسیدن آغاز کارتن را پاره میکنیم و به سطل ذباله روانه میشود و کلا با جنس داخل کارتن سروکار داریم و هیچ توجهی به کارتن نکردیم.

مطمئن باشید همان کارتن که در سطل زباله است 2ماه پس مجدد در فروشگاه و با شکل وظاهر جالب تر ایستاده. وقتی ضایعات کارتن را از سطح شهر جمع میکنند پس از پرس به کارخانه کاغذسازی میرود و مجدد بدست دستگاه کاغذ سازی به کاغذ کارتن تبدیل میشود و آنجا به کارخانه تبدیل ورق سازی که کارتن خام را تولید میکند و از ورق سازی به کارخانه کارتن سازی میرود برای تبدیل شدن به شکل و چاپ های مورد نیاز.

انواع تجهیزات کارتن سازی  چه هستید؟

برای هر  پروسه از ساختن کارتن به تجهیزات و آلات ویژه احتیاج است. برای همین شما باید حتما ماشین آلات تولید کارتن مناسب و کاربردی را تهیه کنید.

شامل موارد پایین است:

خرید خط کش برش
خرید چاپ
خرید دایکات
خرید چاک دستی
خرید لب چسب
خرید لمینت دستی و اتومات
خرید تسمه کش
خرید منگنه
خرید چاپ نصف اتومات یا تمام اتومات
خرید شیتر
خرید ماشین چاپ
خرید ماشین دایکات
دستگاه فرآوری کارتن با فناوری روز دنیا
خرید دستگاه چاپ روی کارتن با بهترین کیفیت
خرید دستگاه چاپ کارتن
خرید دستگاه جعبه سازی
خرید کارتن سازی
خرید چاک زن کارتن سازی
خرید چاپ تک رنگ و دورنگ
خرید چاپ فلکسو
خرید تسمه کش با بالاترین کیفیت
خرید خط کش برش با بهترین کیفیت
خرید دایکات پینگ پنگی

ساخت ماشین آلات کارتن سازی

به پیگیری هر کدام از ماشین آلات که هستید می توانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را با قیمت های بسیار پسندیده در مقصد جو خریداری کنید. چرا که در اینجا ساخت ماشین آلات کارتن سازی،با بهترین کیفیت انجام می شود.

شما اگر هدف مسیر اندازی کارگاه کارتن سازی را دارید، می توانید تنها با 6 ماشین آلات کارتن سازی برش،خرید دستگاه چاپ،خرید چاپ دایکات،خرید لمینت،خرید تسمه کش این پیشه را اتمام دهید.

با این دستگاهها می تواند کارتن های کوچک تا سایزهای متنوع  را فرآوری کنید.تولید گونه ها کارتن با این ماشین آلات کارتن سازی می توانید انواع کارتن را وارد بازار کنید. مواد اولیه مورد احتیاج برای فرآوری کارتن را نیز می توانید با مقصد جو خریداری کنید.
نکات مهم در خرید ماشین آلات کارتن سازی

اگر قصد راه اندازی کارگاه فرآوری کارتن و یا خرید ماشین آلات را دارید، بهتر است به نکات و موارد زیر دقت داشته باشید:

قیمت ماشین آلات کارتن سازی

قیمت این ماشین آلات به چند فاکتور وابستگی دارد. اولا دستگاههای مختلف، قیمت های گوناگون را دارند. دوما، بسته به کارکرد و کیفیت دستگاهها رنج بها ها نیز متفاوت است.شما می توانید بهترین و مناسب ترین قیمت ماشین آلات کارتن سازی را از مشاوران ما  درخواست کنید. در اینجا دستگاه های با کیفیت و کارآمد به طور ضمانت به بها های بسیار پسندیده به شما ارائه شده است.

در طراحی این دستگاهها و ساخت آنها کاملا استانداردهای روز لحاظ شده است و بسته به نیازهای بازار روز، آپدیت شده اند. کیفیت دستگاهها بالاست و شما را از شر خرابی های مکرر و خرج برای تعمیر رها کرده است. می توانید در کنار اینها از خدمات بعد از فروش ما نیز بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 09124361128

فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی

  •  فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی
  •  خرید ماشین آلات کارتن سازی
  •  ساخت ماشین آلات کارتن سازی
  •  تجهیزات کارتن سازی

 

فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی

فروش مجموعه کامل و تکی دستگاهای کارتن سازی