۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

فروش دستگاه چاک زن

فروش دستگاه چاک زن

فروش دستگاه چاک زن کارتن مقصدجو میتواند تولید کارتن سه لایه و کارتنپ نج لایه با تنظیمات بسیار راحت و سریع را انجام دهد.برای خرید دستگاه چاک زن کارتن با ما تماس بگیرید.

09124361128

فروش دستگاه چاک زن

فروش دستگاه چاک زن

 

دستگاه چاک کارتن سازی

ماشین آلات چاک زن کارتن مقصدجو : دستگاه چاک زن اتومات کاربرد بیشتر در کارتن های بدون چاپ و تیراژ بالا می باشد به این دلیل کارتن فقط نیاز به چاک زدن دارد.

تمام ماشین‌های کارتن سازی صنعتی که ما در مقصدجو  ارائه می‌دهیم، برای از بین بردن ناراحتی‌های ناشی از تولید بی کیفیت کارتن  طراحی شده‌اند و راه‌حلی همه‌جانبه و کلید در دست به مشتریان ارائه می‌دهند. در هر یک از دستگاه‌های جعبه‌سازی ما ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌فردی برای پاسخگویی به انواع نیازها وجود دارد. بنابراین، چه به دنبال یک ماشین کاملاً یا نیمه خودکار، انعطاف‌پذیری در طراحی آزادانه جعبه‌ها در مقابل انتخاب گزینه‌ها از یک لیست از پیش تعریف‌شده، یا دوام جعبه‌های سنگین، ما می‌توانیم دستگاه جعبه‌سازی متناسب با نیازهای شما را در اختیار شما قرار دهیم. .

با هدف سفارشی‌سازی ماشین‌های ساخت کارتن بسته‌بندی برای مطابقت با نیازهای خاص، ما چندین نوع ماشین را با طیف وسیعی از ماژول‌های اضافی اختیاری جفت می‌کنیم. این ماژول‌ها شما را قادر می‌سازند تا فرآیندها را ساده‌تر کنید و استفاده از دستگاه خود را افزایش دهید – از توانایی روی هم چیدن خودکار جعبه‌های مقوایی راه راه پس از تولید تا توانایی چاپ تصاویر روی جعبه‌های با اندازه کامل یا جعبه‌های کوچک. بنابراین در حالی که در زمان صرفه جویی می کنید، می توانید نمایش ملموس تری از برند خود ایجاد کنید.

قیمت دستگاه چاک زن

فروش دایکات فکی سایز بزرگ

فروش دستگاه چاک زن کارتن

فروش دستگاه چاک زن کارتن

فروش دستگاه چاک زن کارتن

اگر آماده خرید یک دستگاه جعبه‌سازی هستید، زمان خوبی است تا کشف کنید چگونه می‌توانید بیشترین ارزش را از سرمایه‌گذاری جدید خود با کارتن‌سازی هوشمند به دست آورید.

دستگاه چاک زن نو فروش 

از دستگاه چاک زن کارتن در همه کارگاه های کارتن سازی و کارخانه  که ساخت جعبه را انجام میدهند استفاده می گردد.

با خرید دستگاه چاک زن کارتن با کیفیت تولید خود را به سمت صرفه جویی در هزینه و پایداری افزایش دهید.

کنترل کیفیت ما یک عملیات مستمر از ابتدا تا انتهای فرآیند تولید است که: می توان به آن اعتماد کرد

پیشنهاد و طراحی ساختار  با توجه به نوع محصول و نیاز مشتری. استانداردسازی و بهینه سازی ابعاد جعبه راه راه به منظور دستیابی به بهترین ساختار، کاهش هزینه ها و ضایعات و همچنین افزایش کارایی خطوط تولید مشتری

ساخت نمونه اولیه ساخت نمونه اولیه با استفاده از به روزترین ماشین آلات نمونه سازی و سپس ارائه برای بازرسی نهایی توسط مشتری تا تایید وی قبل از تولید انبوه.

مشاوره در مورد انتخاب بهترین ترکیب ورق انجام تست های تخصصی بر روی نمونه  فعلی مشتری برای تجزیه و تحلیل استحکام و ترکیب ورق مورد استفاده و انتخاب ترکیب ورق مناسب برای تولید جعبه موجدار با توجه به نوع محصول، شرایط نگهداری و الزامات توزیع.

برای ساخت جعبه های مقوایی از چه ماشین هایی استفاده می شود؟
تجهیزات مورد نیاز: دستگاه مقواسازی، دستگاه چاپ کارتن، خط تولید کاروگیت، دستگاه لمینت، دستگاه خط کش، جداکننده کاغذ، دستگاه شکاف، دستگاه لمینت، دستگاه دایکات برش، دستگاه چسب

ماشین سازی مقصدجو   ساخت دستگاه  کارتن سازی  و فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم و نو را یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات و تامین قطعات و لوازم به فروش می رساند.
برای اطلاعات بیشتر درباره ماشین آلات کارتن سازی و ساخت دستگاه کارتن سازی با ما تماس بگیرید.

دستگاه چاک زن دستی

 

قیمت دستگاه چاک زن دستی

 

خرید دستگاه چاک زن کارتن

 

فروش دستگاه چاک زن کارتن