۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی و قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی کارکرده و نو. قیمت دستگاه پینگ پنگی دست دوم اوهال شده در ماشین سازی مقصد جو موجود می باشد.

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی۱۶۰

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی۱۶۰

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی۱۶۰

اصطلاح دای کاتر برای پرس یا ماشینی استفاده می شود که مواد را به شکل مشخصی برش می دهد. از برش‌های صنعتی بزرگ برای مبلمان گرفته تا دستگاه‌های کوچک دستی که برای برش لوازم اداری یا برش‌های کاغذی زیبا استفاده می‌شوند، برش‌های قالب انواع مختلفی دارند.

برش های ایجاد شده توسط دای کاتر تیز و دقیق هستند – به علاوه، به سختی نیاز به مهارت دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد را در دستگاه قرار دهید و آن را فشار دهید. مزیت دیگر این است که مقدار زیادی در زمان صرفه جویی می کند – حتی اشکال پیچیده مانند آنهایی که برای ساخت جعبه هدیه لازم است را می توان در عرض چند ثانیه، پس از تنظیم دستگاه، برش داد.

برش‌های قابل حمل نیازی به کامپیوتر یا اتصال شبکه ندارند، در حالی که سایرین نیازی به این کار دارند و بسیار شبیه به یک چاپگر، ورودی را از رایانه شخصی می‌گیرند و ویژگی‌های بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند. برش‌های آن‌ها نیز بسیار قابل تنظیم‌تر و دقیق‌تر هستند و امکان برش را برای هر شکلی فراهم می‌کنند. برخی از آنها همچنین ویژگی هایی مانند برش برای چاپ، چین و برجسته کردن را ارائه می دهند.

اصل اساسی

برش قالب در واقع یک فرآیند بسیار ساده است. فقط تصور کنید که یک کاتر شیرینی از خمیر بیسکویت برش می‌دهد – همانطور که از بالا فشار می‌آورید، تیغه‌های کاتر کوکی از خمیر پاره شده و آن را برش می‌دهند. در مورد دای کاتر، یک پرس هیدرولیک تیغه های تیز را به داخل مواد فشار می دهد، فقط با فشار کافی برای برش، اما نه ورق زیرین.

مکانیسم دقیق بر اساس نوع، مواد مورد نظر، دقت و پیچیدگی برش مورد نیاز متفاوت است.

 

فرآیند برش قالب بسته بندی سفارشی را هم برای تولید کنندگان و هم برای مشاغل قابل دسترس تر می کند. در حالی که هزینه‌های راه‌اندازی می‌تواند بسیار گران باشد، این نقطه ضعف با عدم پرداخت مجدد آن هزینه برای طراحی خاص شما برطرف می‌شود.

این فرآیند دقت با کیفیت بالایی را در طراحی ارائه می دهد و در عین حال زمان سفارشات حجم زیادی را به طور موثر تولید می کند!

همچنین طیف متنوعی از کارکردها و روش‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توانید بسته‌بندی سفارشی را از بسته‌بندی واقعی جدا کنید و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که واقعاً در بسته‌بندی خود خلاقیت داشته باشند.

 

 

قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی

قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی

قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی

 قیمت فروش ماشین آلات دایکات پینگ پنگی در شرکت مقصدجو ارزان و مقرون به صرفه است.

دستگاه دایکات پینگ پنگی تولید کارتن در ماشین سازی مقصد جو با بهترین کیفیت به فروش می رسد.

خرید چاپ زنجیری صفر

فروش دایکات فکی سایز بزرگ

همانطور که قبلاً ذکر شد، فرآیند قالب‌گیری یک تجربه بسته‌بندی منحصر به فرد و واقعاً سفارشی را به تجارت ارائه می‌دهد.

بسته بندی لوکس، همانطور که همه ما می دانیم، یک حس پیشرفته و پیچیده را منتقل می کند، اما تولید آن گران است.

با این حال، اگر بودجه لازم برای تولید بسته‌بندی ممتاز سفارشی را دارید، برای این کار نیز از فرآیند قالب‌گیری استفاده کنید!

فرآیند قالب‌گیری این فرصت را به شما می‌دهد تا از بین انواع تکنیک‌های تکمیلی انتخاب کنید که طراحی دایک‌کات شما را برجسته و ارتقا می‌دهد.

این شامل؛

  • برجسته کردن / برجسته کردن
  • چاپ UV
  • فویل مهر زنی

دستگاه برش کارتن چگونه کار می کند؟
یک قالب دستی با برش اشکال از طریق فشار کار می کند. اینها معمولاً از مکانیزم غلتکی استفاده می کنند که به صورت دستی توسط یک دسته یا میل لنگ برای فشار دادن بین قالب ها و صفحات برش قالب برای برش طرح ها استفاده می شود. یک قالب دیجیتال با استفاده از تیغه های برنامه ریزی شده یا حتی لیزر برای برش اشکال کار می کند.