مجموعه کامل کارتن سازی

مجموعه کامل کارتن سازی

مجموعه کامل کارتن سازی از مهمترین تجهیزات در صنعت بسته بندی است که به صورت کامل باید در یک واحد تولید موجود باشد. این دستگاه ها از مراحل قطعه بندی و چسب زنی تا بسته بندی نهایی کارتن ها را به صورت خودکار انجام می دهند. حضور یک مجموعه کامل دستگاه کارتن سازی در کارخانه ها به بهبود کیفیت و سرعت تولید کمک بسیاری می کند.

استفاده از دستگاه‌های کارتن سازی

استفاده از دستگاه‌های کارتن سازی

دستگاه تولید کارتن

دستگاه تولید کارتن یکی از دستگاه های مهمی است که با استفاده از آن می توان یک خط تولید جعبه یا همان کارتن سازی را راه اندازی نمود. امروزه انواع مختلف دستگاه کارتن سازی در ایران تولید می شود.

دستگاه کارتن وسیله ای است که با داشتن و همچنین استفاده از آن می توان به صنعت کارتن سازی کشور ورود کرد. امروزه صنعت کارتن سازی در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است و کارتن به عنوان بخشی از صنایع تولیدی به شمار می رود. کارتن ها بسیاری از امورات را در زندگی بشر و همچنین صنایع تولیدی آسان می کنند و کمبود یا فقدان آنها فعالیت بسیاری از صنایع تولیدی و گاها در مواردی زندگی بشر را مختل می کند.

به همین دلیل این صنعت یکی از صنایع است که با ورود برنامه ریزی شده به آن می توان زمینه یک فعالیت بزرگ تجاری را فراهم نمود. صنعت کارتن سازی یکی از صنایعی است که همواره بازار مشتاق برای محصولات آن وجود دارد و عمده  دلیل آن این است که تمامی صنایع تولیدی برای عرضه محصولات خود به کارتن و بسته بندی نیاز دارند و در واقع کارتن جزئی از هویت محصولات تولیدی و همچنین جزئی از برندسازی محصولات مختلف است.

چه نوع دستگاه کارتن سازی باید در یک مجموعه کامل کارتن سازی حتما وجود داشته باشد؟

در یک مجموعه کامل کارتن سازی، دستگاه های مختلفی وجود دارد که هرکدام نقش وظیفه خاص خود را دارند. اما یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستگاه ها در این صنعت، دستگاه تولید کارتن می باشد. این دستگاه با استفاده از مواد اولیه مانند کاغذ و کارتن، بسته بندی های مختلفی را تولید می کند. این دستگاه باید دارای قابلیت تولید بسته بندی های مختلف از جمله جعبه های کوچک تا بسته بندی های بزرگ و سنگین باشد. همچنین باید دارای سیستم های کنترل کیفیت مناسبی برای اطمینان از کیفیت بالای تولیدات باشد. به طور کلی، دستگاه کارتن سازی باید دقیق، سریع و قابل اعتماد باشد تا بتواند نیازهای مختلف صنایع مختلف را برآورده کند.

بهترین دستگاه تولید کارتن

دستگاه تولید کارتن چه استانداردهایی باید داشته باشد

دستگاه کارتن سازی از دستگاهی است که با استفاده از آن می توان یک خط تولید جعبه یا همان کارتن سازی را راه اندازی نمود. در واقع این دستگاه مهمترین عضو صنعت ساخت کارتن است و حداقل با یکی از آنها می توان به این صنعت ورود کرد. یک دستگاه باید از تمامی استانداردهای لازم برخوردار باشد تا بتوان با استفاده از آن در یک صنعت به موفقیت رسید.

برای مثال این دستگاه باید به گونه ای طراحی شده باشد که میزان راندمان آن بالا و میزان بکارگیری نیروی انسانی برای کار آن به کمترین میزان ممکن باشد. همچنین این دستگاه باید توانایی ساخت انواع مدل های کارتن از جمله کارتن های شیک و بروز را داشته باشد زیرا امروزه تولیدی ها تمایل دارند تا محصولات خود را با شیک ترین بسته بندی به بازار عرضه کنند.

در واقع دستگاه باید از قابلیت های لازم برای برآورده نمودن نیازهای مشتریان برخوردار باشد، و با استفاده از آن بتوان بر طبق سفارش مشتری سایزهای مختلفی از کارتن را تهیه نمود.

ماشین آلات تولید کارتن باید در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید شده باشد تا بتواند برای واحدهای کوچک و بزرگ مناسب باشد و تولیدکنندگان بتوانند براساس نیاز خود مدل خاصی از این دستگاه را تهیه کنند. همچنین باید برای ساخت آن از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده شده باشد تا این دستگاه از عمر کافی برخوردار بوده و میزان استهلاک و خرابی آن در کمترین میزان ممکن باشد.

 

استفاده از این مجموعه کامل دستگاه کارتن سازی منجر به افزایش سرعت تولید می شود؟

بله، استفاده از این مجموعه کامل دستگاه کارتن سازی به طور قطع منجر به افزایش سرعت تولید می‌شود. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا کارتن‌های مورد نیاز را تولید کرد. این کارتن‌ها می‌توانند به عنوان بسته‌بندی محصولات مختلف استفاده شوند و از این رو، افزایش سرعت تولید کارتن می‌تواند به بهبود کلی فرایند تولید و توزیع کالاها کمک کند.

علاوه بیشتر بر این، استفاده از دستگاه‌های کارتن سازی مجهز به فناوری‌های پیشرفته می‌تواند کیفیت و استحکام بالایی به کارتن‌های تولیدی بدهد. این به معنای کاهش هزینه‌ها و ازدیاد رضایت مشتریان است. به طور کلی، استفاده از دستگاه‌های کارتن سازی منجر به بهبود کارایی و سودآوری شرکت‌ها می‌شود.

مجموعه کامل کارتن سازی(مجموعه کامل یک خط تولید کارتن سازی وجعبه سازی،دستگاه خط کش برش کارتن،دستگاه چاپ زنجیری،دستگاه دایکات پینگ پنگی،دستگاه چاک زن کارتن،دستگاه لمینت دستی )

قیمت دستگاه تولید کارتن

دستگاه تولید کارتن قطعا در هر مرکز تولیدی در انواع مختلفی تولید می شود و به همین دلیل با توجه به توان و ظرفیت قیمت کلی آن نیز متغیر خواهد بود. برای مثال دستگاه های با راندمان بیشتر و همچنین قطعات مکانیزه، قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های کوچک و معمولی دارند. همچنین کیفیت مواد اولیه و قطعات تجهیزات کارتن سازی نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار خواهد بود. و به عبارت ساده تر قیمت ماشین آلات کارتن سازی عمدتا براساس این موارد سنجیده می شود.

دستگاه ساخت کارتن در انواع داخلی و خارجی در بازار وجود دارد قطعا محصولات خارجی نسبت به نمونه های ایرانی قیمت بیشتری دارند، و در صورت خرابی نیز تامین قطعات آنها و همچنین قیمت قطعات نسبت به نمونه های داخلی بیشتر است. به همین دلیل توصیه می شود برای اینکه قیمت راه اندازی خط تولید شما کاهش یابد و همچنین برای اینکه بتوانید از تامین قطعات راحت تر و پشتیبانی بهتری استفاده کنید، از نمونه های ایرانی خرید کنید. در حالت کلی می توان گفت که قیمت دستگاه تولید کارتن ایرانی نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر است و کارایی و کیفیت آنها تقریبا مشابه است.

فروش مجموعه کامل کارتن سازی

مقصدجو تجهیزات کارتن سازی را برای طیف وسیعی از صنایع، از جمله داروسازی، مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، نوشیدنی، مراقبت های شخصی، لوازم آرایشی، خانگی و بازارهای صنعتی طراحی و تولید می کند. هر دستگاه کارتن سازی مقصدجو  فضای فشرده ای را برای صرفه جویی در فضا در تأسیسات شما فراهم می کند و در عین حال دارایی های بزرگی را که ما به آنها معروف هستیم ارائه می دهد – مانند طراحی بالکن باز، دوام ناهموار، تعویض سریع و تعمیر و نگهداری کم. این ماشین های انعطاف پذیر برای کاربردهای منحصر به فرد طراحی شده اند.

تجهیزات کارتن سازی از مقدجو شامل:

  • کارتن افقی P100
  • کارتن عمودی P120
  • کارتن ساز متناوب P150
  • کارتن بار بالا

در صورت هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین آلات کارتن سازی همه کاره، امروز با مقصدجو تماس بگیرید .

6 دستگاه کارتن سازی آماده داریم.

 

آماده تحویل مجموعه کارتن سازی

فروش مجموعه کامل کارتن سازی همراه با نصب و راه اندازی و آموزش رایگان  دستگاه های کارتن سازی نو و دست دوم که شامل 1 سال گارانتی و دارای خدمات پس از فروش می باشد  و تامین قطعات و تعمیرات دستگاه های کارتن سازی در گروه مقصد جو انجام میشود، ارائه مشاوره که مشتزیان گرامی برای خرید دستگاه کارتن سازی بتواند بهترین کارتن را تولید کنند در بازار که امروزه تولیدکنندگان درحال رقابت می باشند و هر شرکتی قادر باشد بهترین کیفیت  در تولید را داشته باشد پیروز این میدان میشود.

کیفیت در تولید با چندین نکات مهم ایجاد میشود  و مراقبت از  آن مهمتر بوده ،برای مثال دستگاه سالم که برای تولید کارتن خریداری کردیدگروه مقصد جو جهت راه اندازی مجموعه کارتن سازی و آموزش کارتن سازی صفر تا صد در کنار شماست .

 

دستگاه های کارتن سازی

طبق مقالات قبلی برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی به دستگاههای زیر  نیاز است که در این قسمت بطور مختصر این دستگاه ها را نام میبریم. به نکته توجه کنید  که گروه مقصدجو در زمینه فروش دستگاه های کارتن سازی فعالیت داشته و با ارایه این اطلاعات برای بالا بردن آگاهی و شناخت بیشتر خریداران با صنعت چاپ و بسته بندی و به طور کلی با راه  اندازی کارتن سازی می باشد. و اما مهمترین و اصلی ترین دستگاه های خط تولید کارتن :

  • خرید دستگاه ورق سازی
  • خرید دستگاه چاپ فلکسو تک رنگ تا ۴ رنگ
  • خرید دستگاه دایکات
  • خرید دستگاه چاک دستی
  • خرید دستگاه لب چسب
  • خرید دستگاه لمینت دستی و لمینت اتومات
  • خرید دستگاه تسمه کش
  • خرید دستگاه منگنه
  • خرید دستگاه چاپ نیمه اتومات یا تمام اتومات
  • خرید دستگاه خط کش برش

خرید مجموعه کامل کارتن سازی تهران

فروش مجموعه کامل کارتن سازی تهران اعم از چاپ تک رنگ کارتن، برش کارتن ،دایکات ریلی، چاک زن کارتن و .. اقلام مورد نیاز کارتن سازی رآماده تحویل سریع به فروش می رسانیم.
ازائه مشاوره برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی با سرمایه کم
تعمیرات تخصصی دستگاه های کارتن سازی با کمترین هزینه
مهندس مقصدجو
09124361128

مجموعه کامل کارتن سازی

فروش مجموعه کامل کارتن سازی

 

مجموعه تولید کارتن آماده
فروش مجموعه کامل کارتن سازی
فروش مجموعه کامل کارتن سازی تهران
خرید مجموعه کامل کارتن سازی تهران
خرید مجموعه کامل کارتن سازی
آماده تحویل مجموعه کارتن سازی

 

خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی  به قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گروه مقصدجو ، فروش دستگاه لبچسب در سراسر کشور ،  دستگاه کارتن سازی دسته دوم  و صفر ، فروش ماشین آلات کارتن سازی لبچسب برای کارتن لمینت و ۳ لایه و ۵ لایه با بهترین کیفت و قیمت  توسط شرکت مقصد جو .

کلیه دستگاه های لبچسب کارتن سازی دسته دوم  را با قیمت مناسب خریداریم. فروش مجموعه کامل کارتن سازی در شرکت مقصد جو .

خرید دستگاه دایکات پینگ پنگی دسته دوم ، فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی از پهنا ۱۲۰ تا ۲۴۰ کارکرده و صفر

برای خرید مجموعه کامل کارتن سازی کافیست که با کارشناس فروش ما تماس بگیرید در هر کجایی از ایران باشید برایتان ارسال میشود همراه با مشاوره و نصب

خرید مجموعه کامل کارتن سازی

خرید مجموعه کامل کارتن سازی در تهران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید