۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

خرید بهترین و ارزان ترین دستگاه کارتن سازی در گروه مقصد جو برای اطلاعاتبیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

مقصد جو: 09124361128

با بهره‌گیری از دستگاه جعبه سازی می توانید گونه ها جعبه و کارتن را تولید کنید. بسته بندی و جعبه های مناسب می تواند سبب فروش بیشتر، حفاظت امن تر از محصول، بازار یابی پسندیده و … شود.

جعبه های بسته بندی مقوای توپر: یکی از گونه ها جعبه ها که میتوان با دستگاه جعبه سازی تولید کرد، جعبه های لوکس مقوای توپر می باشد. این نوع از جعبه ها دارای کیفیت بالا می باشند، وانگهی تولید آن ها خرج زیادی را در بر نمی گیرد. یکی دیگر از مزیت های این گونه جعبه بازاریابی و فروش خوب  آن می باشد.

این گونه جعبه مقاومت خیلی کمی در مساوی ضربات خارجی دارد و وانگهی برای قطعاتی و محصولاتی که سنگین هستند و یا نصف وزین هستند استعمال زیادی ندارد.

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

جعبه های بسته بندی سه لایه قهوه ای: این نوع جعبه که به وسیله دستگاه جعبه سازی تولید می شود برای کالاهایی که نیم سنگین و یا سنگین هستند بسیار باره کاربرد پیمان می گیرد. این گونه بسته بندی نیز دارای هزینه کمی برای فرآوری می باشد و در ضمن در مساوی ضربات بیگانه امن تر و حائز پایداری اکثریت می باشد. تنها مشکلی که این نوع از جعبه ها دارند، کیفیت پایین آن در سررسید چاپ می باشد که دیگر کارایی بر فروش و بازاریابی به مشتریان ندارد.

حعبه های بسته بندی لمینه: احد از جعبه هایی که با دستگاه جعبه سازی ساخته می شود و هزینه فرآوری بالاتری نسبت به دیگر جعبه ها  دارد، جعبه های لوکس لمینه می باشد. این نوع از جعبه ها پایداری بالایی در روبرو ضربه و گزند دارند، همچنین کیفیت فرآوری آن ها نیز زیاد بالا می باشد. یگانه سایر از برتری های مهم این گونه جعبه بازاریابی عالی و فروش خوب آن می باشد.

قیمت دستگاه جعبه سازی

دستگاه جعبه سازی، دستگاهی برای تولید جعبه و کارتن می باشد. جعبه و کارتن برای تمام واحد های تولیدی لازم و بایسته است به همین جهت تمام  تولیدی به پیگیری جعبه هایی می باشند که بتوانند با استفاده از آن فروش خویش را بیشتر کرده و سود بیشتری نیز نصیبشان شود. نمیتوان قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی تعیین کرد. زیرا نمیشود برای کاغذ و مقوا نیز بها دقیقی تعیین کرد و قیمت آن ها مقاوم نیست. بها این دو باره به هم وابسته می باشد به هم علت قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی نمی توان ذکر کرد.

البته باید این نکته را متذکر شد که بها دستگاه جعبه سازی منوط به شرکت فرآوری کننده و پخش کننده آن نیز می باشد. هر چقدر مواد اولیه ای که کاربرد می شود کیفیت بالاتری داشته باشد در نتیجه بها این دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. برآیند اینکه به هر میزان که کارایی و کارکرد دستگاه جعبه سازی بالاتر رود قیمت آن نیز بالا تر می رود.

اگر شما منظور راه اندازی یک خط تولیدی جعبه سازی دارید و سرمایه شما کم می باشد بهتر است تنها به فرآوری یک نوع کارتن چاپی و یا لمینتی دست بزنید تا پس از گذشت مدت زمانی بتوانید آن را گسترش دیتا و گونه ها دیگر جعبه ها را نیز فرآوری کنید.

با توجه به مطالب بالا میشود نتیجه گرفت که با استفاده از دستگاه جعبه سازی و بسته بندی مناسب میشه کالا و محصول را تا هنگامی مصرف نهایی به طور پسندیده نگهداری و محافظت کرد و وانگهی میشه باعث فروش اغلب کالا شد

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی:

در سطح کشور هستند کسانی که با زدن یک سوله زیاد بزرگ جهت انبار نمودن دستگاه کارتن سازی اقدام می کنند و این دستگاه ها را جهت به دست اوردن فایده در ان جا جمع می کنند و هیچ نوع دانش و فرهنگ نیز در باره این دستگاه ها از خویش ندارند.

 

از این مطالب که بگذریم می رسیم به دستگاه کارتن سازی در سطح کشور. این دستگاه ها در سطح بازار در دو نوع برای خرید علاقمندان در بازار هستی دارند.  دستگاه کارتن سازی نو و بازپسین بدون وکار کرد و دیگری دستگاه کارتن سازی دست دوم. با توجه به مطالبی که درباره دستگاه کارتن سازی در سایت ها هست ، قطعات دستگاه کارتن سازی در سطح بازار گران می باشد و این عامل باعث می شود که به صورت طبیعی بها دستگاه کارتن سازی نیز در بازار افزایش پیدا کند. علاقمندان بهتر است که دائم دستگاه کارتن سازی مدل جدید را از مراکز فروش خریداری کند چرا که این نمایندگی ها محصولات خویش را با گارانتی چند ساله و خدمات بعد از فروش به خریداران عرضه می دهند این مراکز الی یک سال تعویض دستگاه کارتن سازی را نیز به عهده می گیرند. و  دیگر  از مزایای این نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی نصب و تاسیس این دستگاه ها در شرکت تولیدی مقصدجو بوده است که همگی راهنمایی ها لازم را در این خصوص به خریداران عرضه می دارند. دستگاه کارتن سازی برای اولین بار در عالم در مملکت چین ساخته شده و سپس وارد کشور شده است.

مقصد جو: 09124361128

دستگاه کارتن سازی :

دستگاه کارتن سازی در سطح بازار انواع متنوعی دارد که برای تولید کردن کارتن ها در خرده مختلف و بسته بندی آن ها به کار گرفته می شود. در سطح بازار کارتن های معمولی تولید شده بدست دستگاه کارتن سازی از میزان کاربرد بالاتری برخوردار هستند که در اشکال گوناگون توسط این دستگاه ها تولید می گردند. امروزه هر محصولی پس از فرآوری شدن احتیاج به بسته بندی دارد تا به راحتی در سطح بازار به فروش برسد دستگاه کارتن سازی توانایی این پیشه را هم دارند و در مختصر ترین موعد ممکن چندین محصول را بسته بندی نموده و به بازار عرضه می دهند. در حال آماده در سطح کشور برای داشتن یک خط تولید کارتن سازی نیازمند یک دستگاه کارتن سازی هستیم که این دستگاه کارتن سازی توانایی فرآوری هر گونه کارتن و جعبه با کیفیت عالی را داشته باشد.

یک اسپانسر برای این که بتواند به آراء و افکار خود به راحتی در این مقوله برسد باید به این صورت عمل کند. همان طور که در بالا گفتیم برای این که بتوان یک تولیدی کارتن راه اندازی کرد باید هم زمان 6 شماره دستگاه در ان جا مشغول به پیشه گردند. که خرید دستگاه برش،خرید دستگاه چاپ، خرید دستگاه چاک زن،خرید دستگاه دایاکت،خرید دستگاه لمینت و خرید دستگاه بسته بندی که در کناریکدیگر باید تکاپو کنند تا کالا باره علاقه مشتریان را در بازار رقابت فراهم نمایند. البته ناگفته نماند که برای فرآوری هر نوع کارتنی باید دستگاه ویژه آن را کارتن را از بازار تعبيه کرد. همگی شرکت های عرضه کننده دستگاه کارتن سازی در سطح کشور این فرآورده را با تمامی امکانات به مشتریان خویش عرضه می دهند. تا این عزیزان با کار کرد دستگاه مشکلی نداشته باشند

راه اندازی خط فرآوری کارتن سازی

 دستگاه های مورد نیاز در خط تولید کارتن سازی

برای ایجاد راه اندازی خط تولید کارتن سازی به فضایی برای کارگاه احتیاج است و دستگاه های اولیه که در آغاز کار به آن نیاز خواهد بود از مهمترین دستگاه های لازم برای تولید گونه ها کارتن 3لایه و 5 لایه می نا به دستگاه های زیر اشاره نمود:

قیمت خط کش برش
قیمت چاک زن
قیمت چاپ کارتن
قیمت تسمه کش
قیمت دایکات
قیمت لمینت

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

این دستگاه ها برای راه اندازی خط فرآوری کارتن سازی در فرآوری کارتن چاپی و کارتن که به جعبه تبدیل می شود باره نیاز است. هر کدام از این دستگاه ها در خط تولید کارتن سازی در فرآوری یک مثال از کارتن ها استفاده می شود. دستگاه های که اسم برده شد برای خط تولید کارتن سازی است که دو نوع کارتن را تولید کند حال اگر کارتن چاپی فرآورده اصلی کارگاه باشد به دستگاه های خط کش برش و چاپ و چاک زن و تسمه کش دربایستن است. تغییر رنگ کارتن و یا تیراژ کارتنی که سفارش  شده در بهره‌گیری در نوع دستگاه ه مورد بهره‌گیری و یا راه پیشه تغییراتی ایجاد می کند که باید در خط تولید کارتن سازی اعمال شود.

اگر منظور راه اندازی خط تولید کارتن سازی از گونه کارتن لمینتی باشد به دستگاه های خط کش برش، دایکات پینگ پنگی و دستگاه تسمه کش  و لمینت کارتن احتیاج است. در این خط تولید نیز با توجه به تعداد  سفارش می توان دستگاه های دیگری مانند لبچسب را نیز اضافه نمود. کارتن لمینت از یک ورق مقوا روی کارتن ایجاد می شود که از کالایی که داخل کارتن قرار می گیرد محافظت می کند مثلا در جعبه های مانیتور ‌کامپیوتر و یا تلویزیون و ابزارها خانگی از لمینت بهره‌گیری می‌شود. برگزیدن دستگاه برای خط فرآوری کارتن سازی باید اتمام مشاوره چهره بگیرد و باید دقیقا از مقدار کارتنی که باید تولید شود آگاهی داشته باشید الی بتوانید از دستگاه مورد نیاز  و هزینه ای که باید سپریدن شود مطلع شوید. برای راه اندازی دستگاه ها باید تعلیم های لازم دیده شود زیرا پیشه کردن با بعضی دستگاه ها سخت تر است و بیچارگی تجربه و آموزش دارد.

 

مقصد جو: 09124361128

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی

  •  نصب و راه اندازی دستگاهای کارتن سازی ایرانی و خارجی
  •  دستگاه جعبه سازی
  •  راه اندازی یک خط تولیدی جعبه سازی
  •  قطعات دستگاه کارتن سازی
  •  تعویض دستگاه کارتن سازی

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد