۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری در گروه مقصد جو با بهترین مشاوران راه اندازی خط تولی کارتن سازی

در گروه مقصد جو کارشناسان فروش  دستگاه های کارتن سازی در کنار شما هستند ویژه کسانی که قصد راه اندازی کارگاه کارتن سازی را دارند میتوانند از مشاوره های رایگان مقصدجو بهره ببرند و اندازه نیاز اولیه هزینه کنند . از صرف هزینه های گزاف برای شروع کالر جلوگیری شود.

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128

برخی سوالات متداول

یکی از سوالات متداول در باره انتخاب بین دستگاه چینی یا ایرانی است و اینکه کدام برند بهتر هستند؟ ما در این مقاله فقط می خواستیم اطلاعات کلی از ساز و برگ لازم در صنعت ساخت کارتن را با هم بازبینی کرده باشیم .

با این حال یک نکات را گوشزد می کنیم. مهمتر از برگزیدن برند یا مملکت سازنده تعهد شرکت بازرگانی و کمپانی ماشین سازی می باشد. دستگاه هر چقدر با کیفیت باشد بلاخره نیاز به آموزش تاسیس اولیه و سپس تعمیرات و حفاظت خواهد داشت. فلذا بسیار با اهمیت هست از منبعی ساز و برگ خویش را تعبيه کنیم که حائز پیشینه ارائه خدمات پس از فروش احسان باشد. بعنوان مثال اگر فروشنده ای مدعی شود فلان دستگاه او حائز توانای اجرا برای 5000 کارتن در روز را دارد باید بدانیم برای این ادعا چه ضمانت و سندی ارائه می کند و آیا خریدارانی که این جستار را تائید کنند وجود دارد.

هر قدر دستگاه اتومات و پیشرفته تر باشد تحقیقات برای برگزیدن پسندیده تامین کننده دستگاه واجب تر می شود چراکه علاوه بر خرج زیاد دستگاهها باید از منبعی این دستگاهها را تعبيه کرد که از نظر علمی و فناوری مطرح و با پیشینه باشند.

خرید دستگاه نو بهتر است یا دستگاه دست دوم کارتن سازی

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

این سوالات اغلب از طرف کسانی پرسیده میشود که پسین میخواهند وارد این صنف از تکاپو بشوند. بنابراین با ذکر مثال این سوال را پذیرش می دهیم تا برای مخاطبمان کاملا قابل فهم باشد. فرض کنید هدف خرید یک اتومبیل سواری دارید به عقیده شما ماشین نو بهتر است یا دست دوم؟! مطمئنا یک ماشین نو بهتر خواهد بود چراکه بازپسین نفس بوده و تمام قطعات آن بجز گردو خاک احتمای بدون دشوار هستند. حال اگر توان پرداخت هزینه تهیه ماشین نو را نداریم باید به سراغ یک اتومبیل کارکرده برویم. در زمان خرید یک ماشین دست دوم معمولا باید بعضی از قطعات مصرفی مانند باطری یا لاستیکها را نو و بعضی از قسمتهایی که اصطحلاک بیشتری دارند مثل دیسک و صفحه کلاج را جایگزینی یا تعمیر کرد. بطور کلی اگر بتوانید یک دستگاه مستعمل را پیدا کنید که تعمیرات لازم را دیده باشد ( به اصطلاح اورحال شده باشد) با خیال راحت می طاقت آنرا خریداری کرد.

آیا مجموعه مقصدجو  در مقوله خرید و فروش دستگاههای این صنعت فعالیت دارد؟

بله گروه مقصد جو به ساخت دستگاه های کارتن سازی چندین سال است در حال فعالیت می باشد.

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128

هزینه احداث کارخانه تولید کارتن

مدیریت هزینه تولید کارتن

امروزه بازار چشم وهمچشمی در همه پهنه های تجاری وجود دارد و برای اینکه از این رقابت عقب نمانیم باید مهمترین پارامتر چشم وهمچشمی یعنی قیمت خدمات و محصولاتی را تا حد ممکن تفریق دهیم. برای کاهش بها باید هزینه تولید را کاهش داد از مواد اولیه گرفته لغایت هزینه حمل و نقل.

کارخانه و تولیدی هائی که برای عرضه محصولات خود از بسته بندی بهره‌گیری میکنند گرد از طریق های تفریق بها فرآورده را مدیریت در خرج بسته بندی خواهند یافت. از طرفی می دانیم نخستین چیزی که مشتری در اثناء خرید فرآورده با آن مواجه میشود بسته بندی آن است بنابراین نوع بسته بندی  نقش زیادی در  بازرگانی ما خواهد داشت.از جمله نقش های آن، شناسایی اسم و پرتو تجاری و وانگهی تندرست و بی عیب رساندن محصول در زمان حمل و نقل است.

با پروا به اهمیت بسته بندی نباید برای تفریق بها محصول از کیفیت بسته بندی چشم پوشی کرد چرا که گاها خسارتی که در نشان خرابی فرآورده در موعد حمل و نقل صورت می پذیرد اغلب از صرفه جوی ما میشود. با این حال رعایت مواردی که در پیوسته به آنها خواهیم پرداخت می توانیم لغایت حدی بها تمام شده بسته بندی را مدیریت کند.

تحقیق در مورد مواد اولیه

همانگونه که گفته شد پیمان نیست کیفیت را فدای بها کمتر کنیم اما از سوی دیگر هم قرار نیست برای کیفیت بیش از حد، خرج اضافه پرداخت کنیم. با پروا به تنوع فرآوری مواد اولیه و از طرفی شمار تولیدکنندگان فراوان می تاب با مشاوره گرفتن از آنها بهترین جنس بسته بندی را از هردو جنبه بها و کیفیت پیدا نمود.

بازنگری در ابعاد

کارتن ها از ورق هایی فرآوری میشود که دارای ابعاد مشخصی هستند و گاها برای ساخت یک کارتن دیده میشود بخشی از ورق پرت و دو ریز میشود که این قضیه در قیمت کارتن محاسبه میشود. فلذا مشورت با تولید کننده و تغییر بعضی پارامترها مثل تغییر شمار هر محصول در کارتن میتوانیم در ابعاد کارتن بازنگری کرد.

باز نگری در خصوص طرح هندسی کارتن

یکی از جاذبه های هر محصول، شکل ظاهری بسته بندی آن می باشد و به همین علت کوشش میکنند تا از طرح های مهندسی برای بسته بندی محصولات لوکس و صادراتی استفاده شود. در این خصوص باید به طراحان خود تاکید کنیم که هرچند زیبایی  و جذابیت طرح کارتن اهمیت دارد ولی با خلاقیت و نوآوری و وانگهی به کارگیری استانداردهای جهانی مانند  fefco  سعی در طراحی اقتصادی داشته باشند.

مدیریت در فضای انبار

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128

تولید کننده ای ذکر می کرد: اهمیت هستی بودن کارتن در انبار از اهمیت تولید ما اغلب است. از دیدگاه ما هم این حرف کاملا درست است چراکه اگرمحصول فرآوری شود و شرایط بسته بندی آن آماده نباشد عرضه آن غیر ممکن است. پس لازم است برنامه ریزی حقیقت سپریدن داد تا با سفارش بیش از مرز کارتن فضای تولیدی خویش را اشغال نکنیم و از طرفی با کمبود هم روبرو نشویم. لازم به ذکر است برای کامیاب بودن در برنامه ریزی متعهد بود کارتن ساز شما هم زیاد مهم خواهد بود.

مدیریت خرج حمل و نقل

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128

هزینه ترانزیتی که پیوسته با بسته بندی است را در دو بخش میتوان بررسی کرد. اولین دسته موعد انتقال از کارخانه کارتن سازی به تولیدی خودمان و دومین حالت سررسید حمل محصول بسته بندی شده. برای مدیریت حالت نخست باید کوشش نماییم حدالمقدور تامین کنند کارتن را از تقریبا ترین مکان ممکن گزینش کنیم. و برای دومین حالت باید انتخاب ابعاد کارتن بگونه ای باشد که در وسایل نقلیه ای حمل بار بتوانیم بیشترین شمار را جا دهیم و یا بر عکس وسیله نقلیه ای را گزینش نماییم که متناسب با خرج پرداختی ما بیشترین کارائی را داشته باشد.

با مدیریت و ایجاد تناسب بین فضای حمل و نقل و حجم فرآورده سایر نیاز نیست برای ارسال هوا! هزینه ای پرداخت کرد. از طرفی چیدمان محصولات بگونهای خواهد شد که کمترین حرکت را داشته باشند و در نتیجه برخورد اقلیت و اصطکاک کمتر باعث میشود فرآورده ما سالم تر به مقصد برسد و همین امر گونه ای مدیریت در خرج ها محسوب میشود. چراکه اگر محصول معیوب به دست مشتری برسد اعتبار برند و پرتو تجاری فرآورده زیر سوال خواهد رفت و مایه خسارتی می گردد که جبران آن سخت و با هزینه خواهد بود.

کارگاه کوچک کارتن سازی

کارگاه کوچک کارتن سازی

کارگاه کوچک کارتن سازی

سخن پایانی

استفاده از کارتن بدون چاپ و یا به کارگیری کارتن با طرحهای عمومی، نخست به ظاهر کاهش خرج را متعاقب دارد ولی برخی مواقع خسارت  کاربرد نکردن از پتانسیل بازاریابی و تبلیغاتی که در بسته بندی انحصاری نهفته است در مدت زمانی طولانی خویش را نشان خواهد داد.

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128

راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری

  •  راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی همراه با آموزش اپراتوری
  •  کارگاه کوچک کارتن سازی
  •  هزینه احداث کارخانه تولید کارتن

شماره تماس کارشماسان برای راه اندازی صفر تا صد کارگاه کارتن سازی 09124361128