۰۹۱۲۴۳۶۱۱۲۸-۰۲۱۳۶۱۴۴۲۵۵

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک یک دستگاه صنعتی است که با استفاده از فناوری های مختلف، خط تولید کارتن را به طور خودکار و بدون نیاز به دخالت دستی کارگران انجام می دهد. این دستگاه قابلیت ساخت کارتن های مختلف با ابعاد و اندازه های مختلف را داراست.

کارکرد دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

در دستگاه کارتن سازی اتوماتیک، ابتدا مواد اولیه یعنی شیشه، مقوا و غیره را به صورت رول وارد می کنند. سپس دستگاه این مواد را با استفاده از سیستم های اتوماتیک، برش می دهد و به شکل کارتن در می آورد. سپس با استفاده از چسبنده، بخش های مختلف کارتن چسبیده و به صورت پایدار در می آیند.

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک به دلیل کارایی بالا و کاهش هزینه های تولید، در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، حمل و نقل، صادرات و واردات و غیره، استفاده می شود.

اصل کار دستگاه کارتن سازی

با  اتوماسیون صنعتی، شرکت های بیشتری از کارتن های اتوماتیک استفاده می کنند تا برای گسترش و توسعه بازار، انواع دستگاه های بسته بندی نیز رو به افزایش باشد. امروز نگاهی به دستگاه کارتن سازی تمام اتوماتیک خواهیم داشت.دستگاه کارتن سازی اتوماتیک به طور کلی به سه ورودی تقسیم می شود: ورودی دستی، ورودی بطری دارو و ورودی جعبه بسته بندی دستگاه. کل فرآیند از تغذیه جعبه بسته بندی ماشین تا قالب گیری بسته بندی نهایی را می توان تقریباً به چهار مرحله تقسیم کرد: جعبه گشایی، باز کردن، پر کردن و بسته شدن.عمل تخلیه معمولاً توسط یک فنجان مکش برای مکش کارتن از درگاه تغذیه کارتن، تا خط اصلی مونتاژ کارتن انجام می شود، کارتن توسط یک ریل راهنما ثابت می شود و از یک صفحه فشار برای باز کردن کارتن استفاده می شود. در همان زمان، دو قطعه کارت رو به جلو از پایین بالا می‌آید، کناره کارتن را از جهت جلو و عقب مسدود می‌کند تا جعبه با زاویه قائم باز شود و به سمت قسمت بارگیری به جلو حرکت کند. پس از پر کردن قسمت بارگیری، مکانیزم دستگاه گوش ها را در ریل های راهنمای چپ و راست جمع می کند و سپس عمل بسته شدن را انجام می دهد. مکانیسم قبل از بسته شدن ابتدا زبانه کارتن را خم می کند و سپس یک صفحه فشاری درب را فشار می دهد تا خم شود تا زبانه به داخل جعبه کشیده شود و سگک قفل بسته شود. اقدام بسته یک اقدام حیاتی است،دستگاه کارتن سازی اتوماتیک و بوکس اتوماتیک دارای طیف وسیعی از کاربردها، راندمان بالا، عملکرد پایدار و قابل استفاده برای چندین منظور در یک دستگاه می باشد. برای بسته بندی دارو، غذا و لوازم آرایشی مناسب است. ویژگی های عملکرد آن به شرح زیر است:1. می تواند به طور خودکار شکل گیری کارتن، باز کردن، (به طور خودکار تا کردن قلاب و آستر با توجه به نیاز مشتریان)، بسته بندی محصول، و مهر و موم کامل شود.2. دستگاه کنترل PLC را اتخاذ می کند. فوتوالکتریک بر عملکرد قسمت های مختلف نظارت می کند و در صورت وجود اختلال در حین کار، می تواند به طور خودکار متوقف شود و دلیل عیب یابی به موقع را نشان دهد.

3. موتور محرک اصلی و ترمز کلاچ در داخل قاب نصب می شود و هر قسمت از محافظ اضافه بار گشتاور سیستم انتقال بر روی برد دستگاه نصب می شود. در شرایط اضافه بار، موتور محرک اصلی را می توان از هر بخش انتقال جدا کرد تا از کامل بودن اطمینان حاصل شود. ایمنی دستگاه.

4. دستگاه مجهز به دستگاه تشخیص هوشمند است. وقتی موادی وجود ندارد جعبه کاغذی خودکار وجود ندارد که کار با تجهیزات جلویی راحت است.

5. دستگاه کارتن سازی اتوماتیک را می توان به تنهایی یا همراه با تجهیزات دیگر برای تشکیل یک خط تولید کامل استفاده کرد.

6. دستگاه کارتن سازی اتوماتیک می تواند مشخصات بسته بندی را با توجه به نیازهای مختلف استفاده کاربران تغییر دهد. تنظیم و اشکال زدایی آن آسان است. برای تولید مقادیر زیاد تک واریته مناسب است و در عین حال می‌تواند پاسخگوی تولید دسته‌های کوچک و انواع مختلف کاربران باشد.

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

ویژگی های دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

سیستم تغذیه لبه سرب را اتخاذ می کند. حجم باد را با توجه به درجه خمش مقوا تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که کاغذ به خوبی تغذیه می شود.

بافل های سمت چپ و راست تنظیم الکتریکی را انجام می دهند و فضای بافل جلو تنظیم دستی را انجام می دهند.

مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی برای تنظیم غلتک 360 درجه، نمایش سرعت محصول و تنظیم مقدار تولید.

تنظیم مبدل فرکانس استفاده از موتور اصلی.

واحد تغذیه – ویژگی های عملکرد

سیستم تغذیه لبه سرب را اتخاذ می کند. حجم باد را با توجه به درجه خمش مقوا تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که کاغذ به خوبی تغذیه می شود.

این می تواند مقوا را به طور مداوم یا با پارتیشن مجهز ارسال کند.

این می تواند کاغذ تغذیه را تنظیم کند، فشار غلتک چسب تغذیه را کاهش دهد.

پشتیبان پشتی کاغذ پلت فرم کتابچه راهنمای تنظیم.

عملکرد دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

عملکرد دستگاه کارتن سازی اتوماتیکشفت شکاف دار با روکش کروم سخت نوشته شده و به خوبی جلا داده شده است، که باعث عمر طولانی می شود و هیچ لرزشی در حین حرکت دریافت نمی کند.

نگهدارنده چاقو بالا و پایین شافت پیچ را با حرکت یکپارچه می‌پذیرد، که موقعیت صحیح چاقو بالا و پایین را نگه می‌دارد و عمر مفید چاقو را افزایش می‌دهد.

حرکت عرضی هر نگهدارنده چاقوی شکافی، دستگاه حفاظت دوگانه ضد ضربه را نصب می کند.

پیکربندی دستگاه کارتن سازی اتومات

واحد تغذیه: تغذیه کننده لبه سرب سه محوره با عملکرد کاغذ فوق العاده کششی، عملکرد آسان، دقت بالا.

فن گریز از مرکز فشار بالا 7.5 کیلووات، می تواند با توجه به درجه تاب خوردگی مقوا، حجم هوا را کنترل کند، از تغذیه هموار اطمینان حاصل کند.

بافل موقعیت چپ و راست با پیچ، تنظیم الکتریکی تنظیم می شود.

تخته سر در موقعیت بالا و پایین به طور مستقل با دست تنظیم می شود.

ارتفاع نگهدارنده کاغذ پشتی تنظیم دستی و همچنین قابلیت تنظیم شیب قاب نگهدارنده کاغذ به منظور کاهش اصطکاک مقوا ارسال شده است. کنترل الکتریکی حرکت عقب و جلو، راحت و سریع.

خوراک مکشواحد شکاف: تنظیم فاز ساختار دنده سیاره ای با دقت بالا را اتخاذ می کند.

تنظیم فاز و ارتفاع جعبه از کنترل صفحه نمایش لمسی PLC و تنظیم دیجیتال الکتریکی 360 درجه (تنظیم هنگام کار یا توقف) استفاده می کند.

شیار دوگانه تک شفت، تنظیم ارتفاع جعبه ساختار الکتریکی دنده داخلی را اتخاذ می کند، باعث می شود روغن روان کننده برای آلایندگی کارتن ها آسان نباشد. تنظیم بالا با دستگاه حفاظت از برخورد الکترون، به ماشین آسیب نمی رساند.

پلی یورتان روکش شده با روکش بالا، به تخته آسیب نمی رساند. غلتک چین دار بالا و پایین قابل جابجایی است، با توجه به کاغذهای مختلف، چاقوی فشار دادن خط چین را تغییر دهید، سازگاری قوی تر.

عرض شکاف 7 میلی متر است، پس از عملیات حرارتی، سنگ زنی، تیغه تیز، عمر طولانی، از مواد فولادی آلیاژی استفاده کنید.

برچسب ها: دستگاه کارتن سازی اتوماتیک , کارتن , دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک

جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه کارتن سازی اتوماتیک با گروه مقصد جو تماس بگیرید

09124361128